Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Noen som kan hjelpe meg med Spansk?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har spansk på skolen i 10ende, trenger litt hjelp.

Jeg skal muntlig fremføring i morgen pga at jeg vipper mellom 4 og 5

Vil gjerne ha 5ern.

Ja spørsmålet mitt er kan noen hjelp meg og skrive en tekst om en eller annen sommerferie.

Starte f.eks slik, jeg heter... jeg skal dra med familien min... Vi skal kjøre bil til Danmark. Teksten må være ca 3 minutter lang.Dette skal være på SPANSK

Takk !

SRRKID

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn, nå har jeg skrevet den.

Her er den:

Mi nombre es Nils. Este verano vamos a Dinamarca. Vamos a conducir un automóvil. Será divertido. En Dinamarca, bailamos, pero no me gusta. Voy a ir con mi familia. Es mi mamá, papá y hermano pequeño. Nos va a visitar Legoland y otra ciudad. Espero con interés y esperanza de que será divertido. Nos quedamos en un hotel de gran tamaño. Se llama Hotel Rica. ¿Dónde debemos permanecer durante su estancia. Nunca he estado en Dinamarca antes, por lo que son ganas de unas vacaciones agradables.

El verano pasado estuve con mi familia en Suecia. Fue un viaje emocionante. Nosotros manejamos un auto y los perros calientes a la parrilla en el bosque. Me encanta España. Ahora voy a contarles acerca de un evento divertido. En Suecia, en el bosque. Allí nos encontramos con un desnudo pocos, que en realidad estaba completamente vestida. Vestían camisas y corbatas, y fueron a visitar karvnevall.

El año que viene vamos a Alemania. Estaremos visitando a su tío y su tía. Mi tío compró una vaca. Se llama reunir. Klara es una vaca feliz, pero ella puede ser un poco enojado. Personalmente soy muy aficionado a la cerveza. Se trata de un buen trago. Voy a beber mucha cerveza en Alemania. Kugler Mozart no me gusta.

En 2 años, yo también estoy de vacaciones. Entonces me gustaría tener con usted! Usted puede ser mi apoyo personal y orientación. He oído que te gusta la fiesta, así que tal vez podemos ir juntos a España? Es bueno tener un buen rato con sus antiguos colegas y alumnos. Bien podemos tomar una copa para celebrar que la escuela ha terminado. Pero ahora que he hablado durante 3 minutos. Se supone que conservar. Espero sacar una buena nota, si no entonces slam

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Er det "snilt" av "Langdon" å være så grei?

¿Es "tipo" de "Langdon" para ser tan bueno?

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Hehe, nei, det gjorde jeg ikke. Du kan godt prøve å oversette stilen tilnorsk med google translate, men da blir du nok servert noe meningsløst vrøvvel. :)

Ut fra språkbruk og feil virker det som om det er maskinoversatt. Anbeafler trådstarter å lage noe selv.

Lenke til kommentar

Hehe, nei, det gjorde jeg ikke. Du kan godt prøve å oversette stilen tilnorsk med google translate, men da blir du nok servert noe meningsløst vrøvvel. :)

Ut fra språkbruk og feil virker det som om det er maskinoversatt. Anbeafler trådstarter å lage noe selv.

Jeg anbefaler han på det sterkeste å bruke min stil.

Lenke til kommentar

Herregud da, menneske. Ikke forvent at folk gjør leksene dine for deg. Håper du ender opp med den fireren.. Skjerpings.

Faktisk så brukte jeg ikke teksten langdon ga meg.

Jeg lagde en egen tekst og den var bra :D

Jeg fikk 5ern :D

Lenke til kommentar

Herregud da, menneske. Ikke forvent at folk gjør leksene dine for deg. Håper du ender opp med den fireren.. Skjerpings.

Faktisk så brukte jeg ikke teksten langdon ga meg.

Jeg lagde en egen tekst og den var bra :D

Jeg fikk 5ern :D

Så bra. Var i dårlig humør fra før da jeg skrev forrige innlegget. Men som sagt, forumet her er ment som en hjelp, men ikke leksehjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...