Gå til innhold

Veien mot 200 i bøy - Før etter bilde side 4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres bra ut :) Kjører selv leangain nå. Kjører kcal overskudd på trenigsdager og underskudd på pausedager!

Av ren nysjerrighet, du sier løftene dine var bedre da du var opp på 90kg, hva løftet du i knebøy, markløft, benkpress og millitærpress? Det må da ha vært noen seriøse vekter! :p

Lenke til kommentar

Hadde 180kg i bøyen, 190kg i marken og 125kg i benk akkurat i det jeg ble 17 år. Trente kunn for maksimal styrke. Nå har jeg deffet i noen månder og tatt treningen med ro for og finne tilbake til treningslysten. Ble også syk noe som gjor at jeg droppet mye i styrke. Samt har jeg pådradd meg slatters/schlatters/jumpers knee i begge knærne noe som gjør at jeg har store problemer med å gå ned i knebøyen lenger. Men har begynt og bygge meg sakte opp igjen. Men ligger ikke på 1000-2000kcal overskudd om dagen som jeg gjorde før. Er ikke vært det for min del.

Lenke til kommentar

Hadde 180kg i bøyen, 190kg i marken og 125kg i benk akkurat i det jeg ble 17 år. Trente kunn for maksimal styrke. Nå har jeg deffet i noen månder og tatt treningen med ro for og finne tilbake til treningslysten. Ble også syk noe som gjor at jeg droppet mye i styrke. Samt har jeg pådradd meg slatters/schlatters/jumpers knee i begge knærne noe som gjør at jeg har store problemer med å gå ned i knebøyen lenger. Men har begynt og bygge meg sakte opp igjen. Men ligger ikke på 1000-2000kcal overskudd om dagen som jeg gjorde før. Er ikke vært det for min del.

Da ligger vi akkurat likt, bare jeg har 10kg mer i marken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...