bIsk0p Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Roe ned økningen er nok eneste mot strekk merker. Det finnes mange kjerring råd (søk på kvinneforum o.l for gravide kvinner), men jeg tror det er heller tilfeldig hos de det faktisk virker hos. Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Roe ned økningen er nok eneste mot strekk merker. Det finnes mange kjerring råd (søk på kvinneforum o.l for gravide kvinner), men jeg tror det er heller tilfeldig hos de det faktisk virker hos. Joda, men der er problemet.. er lenge siden jeg lå i noe spesielt stort overskudd. Hahah, skal ta ett søk på kvinneforum for gravide kvinner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Strekkmerkene har du fått fordi du har gått fort opp i vekt. Om du får kontroll på vektøkningen, får du ikke flere. Strekkmerker forsvinner aldri, men blir mindre synlige over tid. Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Strekkmerkene har du fått fordi du har gått fort opp i vekt. Om du får kontroll på vektøkningen, får du ikke flere. Strekkmerker forsvinner aldri, men blir mindre synlige over tid. Har ikke gått noe som helst opp i vekt siste månedene, og det er nå de har komt Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Har hørt det finnes noe kremer elns som gravide bruke for å forhindre strekkmerker, så du får sjekke apoteker og helsekost(?) osv. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Strekkmerkene har du fått fordi du har gått fort opp i vekt. Om du får kontroll på vektøkningen, får du ikke flere. Strekkmerker forsvinner aldri, men blir mindre synlige over tid. Har ikke gått noe som helst opp i vekt siste månedene, og det er nå de har komt Men du har fortsatt økt vekta de fort før det, og det kan hende du ikke fikk strekk merke der og da, men at det har kommet i det siste, noen ganger skjer ikke ting med en gang, men over en liten tid. Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Har hørt det finnes noe kremer elns som gravide bruke for å forhindre strekkmerker, så du får sjekke apoteker og helsekost(?) osv. Mener jeg også har hørt om noen kremer før, kan sjekke på apoteket ! Strekkmerkene har du fått fordi du har gått fort opp i vekt. Om du får kontroll på vektøkningen, får du ikke flere. Strekkmerker forsvinner aldri, men blir mindre synlige over tid. Har ikke gått noe som helst opp i vekt siste månedene, og det er nå de har komt Men du har fortsatt økt vekta de fort før det, og det kan hende du ikke fikk strekk merke der og da, men at det har kommet i det siste, noen ganger skjer ikke ting med en gang, men over en liten tid. Jepp, er sikkert det som er skjedd da Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Kompis av sønnen fikk strekmerker kun etter noen ukers trening og det uten å ha lagt på seg. Sikkert fordi han ikke har noe underhudsfett og merkene kom på armene - ser god forskjell på armene etter kort tid, sikkert pga helt utrent fra før. Så det er ikke nødvendig å gå opp i vekt for å få det. Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Millitærpress: mange sett + 100kgx1 - stivnet nesten helt oppe, så fikk litt støtte, men ikke så mye at jeg ikke ser på den som godkjent. Var mange folk og såg på noe så utrolig som 100kg i millitærpress, så følte ikke for å filme, ventet til folkene gikk - for så å ta den samme vekten igjen: 100kgx0 Da gikk ikke det, men skal ta 105 på lørdag ALENE, går en del ut over prestasjonen når jeg har tilskuere. Kom bort en og spurte: "Bøy det går i? " Svarte stolt: Nope, millitærpress i dag Knebøy: 3x3 - 100kg, begynner på en lav vekt, for så å bygge 5 kg i uken, autoregulering funker ikke for knebøyen tydeligvis Sittende tåhev: en del sett + 100kgx12 Presset meg maksimalt der i dag Fronthev: 3x12 Så for å være kvalm testet jeg hvor mange reps jeg klarte med treningspartneren's vekt i millitærpress: 30kgx58 Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Kompis av sønnen fikk strekmerker kun etter noen ukers trening og det uten å ha lagt på seg. Sikkert fordi han ikke har noe underhudsfett og merkene kom på armene - ser god forskjell på armene etter kort tid, sikkert pga helt utrent fra før. Så det er ikke nødvendig å gå opp i vekt for å få det. Joda, men han var jo nybegynner, og økte veldig fort i cm rundt armen. Jeg har økt maks 2-3cm på ett par måneder Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 100 Kg i militærpress er imponerende! Holder du kroppen helt strikt og hvor langt ned og opp løfter du? Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 100 Kg i militærpress er imponerende! Holder du kroppen helt strikt og hvor langt ned og opp løfter du? Holder den så strikt som jeg klarer, løfter selfølgelig helt opp, og begynner helt nede Kommer film om jeg blir alene på søndag. Håper på 105 da Lenke til kommentar
Bulava Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 haha her var det mye tall, og lite film som bevis 2 Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 haha her var det mye tall, og lite film som bevis Jaha? Mye tall? Om du ser på desse vektene som mye, er vel det bare du som er svak, og ikke jeg som er sterk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Skjønner ikke helt hvordan autoregulering er kompatibelt med å makse hele tiden? Om du skal bli sterkere er det viktig å ha treningsperioder på vekter langt under maks..... Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Skjønner ikke helt hvordan autoregulering er kompatibelt med å makse hele tiden? Om du skal bli sterkere er det viktig å ha treningsperioder på vekter langt under maks..... Makser jo ikke hele tiden. Har 1 lett, 1 middels og 1 tung økt i uken. Og det har jo funket veldig for meg. Bare knebøyen som ikke øker.. Lenke til kommentar
Populært innlegg bIsk0p Skrevet 12. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. juli 2011 haha her var det mye tall, og lite film som bevis Jaha? Mye tall? Om du ser på desse vektene som mye, er vel det bare du som er svak, og ikke jeg som er sterk Jeg tror faktisk du er den største dusten(Mange andre ting jeg gjerne skulle brukt, men må vel oppføre meg) som finnes på dette forumet! Ikke bare påstår du at alle som har et annet mål med treningen er idioter, tapere og generelt overflødig forbrukere av oksygen, men du prøver å mobbe de som løfter mindre enn deg. Det virker ikke som at du har mye peiling på verken kosthold eller trening og jeg synes egentlig litt synd på kroppen din med tanke på belastningen du lar den gå igjennom, hvis den faktisk er fakta. Så langt har vi bare bilder av en lubben liten gutt og en video fra 1 år(?) hvor du filmer _oppvarmingen_ til benkpress. Du klarer heller ikke å ta i mot kritikk eller hjelp fra andre, noe som er veldig synd da vektene du løfter i din unge alder er imponerende (igjen, hvis det faktisk er tilfellet) og du burde søke all hjelp og veiledning du kan få hvis du ønsker å drive med dette som en idrett i form av strongman eller styrkeløftning (anbefaler styrkeløfting da det er lengre mellom bolerne der, men frykter at du ikke er redd for å stappe en sprøyte i skinka når du ikke føler kroppen vokser fort nok eller vektene blir for lave..) Av de innleggene hvor du prøver å hjelpe/svare folk, tror jeg ikke jeg har sett et faktisk godt innlegg. De fleste har vært spydige og totalt unødvendige. Når det gjelder denne loggen din, så synes virker den også litt nødvendig. Mulig at TF er plassen for deg, der virker folk litt mindre kritisk til hva de leser. 16 Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Jasså ja, jeg er en liten lubben gutt? jeg kunne banka deg med en hånd ditt lille pinnedyr. Blir bare provosert av at alle skal ha bevis på alt mulig. Det er faktisk ikke jeg som er sterk, det er dere her på diskusjon.no som er svake Hvor har du det fra at jeg ikke har peiling på kosthold eller trening? ut i fra resultatene mine og dine synes jeg det taler for seg selv. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Locrin Skrevet 12. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. juli 2011 Du er som en liten sinna ilder i et bur. Poke deg litt med en pinne så eksploderer du 11 Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Du er som en liten sinna ilder i et bur. Poke deg litt med en pinne så eksploderer du Morsom kar du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå