Styrketrenern Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Tok også ett par bilder fra treningen i dag, riktig nok i genser, men det får holde så lenge.. Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Rygg, armer og bryst Smalbenk: Stod 5x4 115kg på planen i dag men formen føltes så bra at jeg slengte på en 5 kg til 3x120 3x120 4x115 4x115 4x115 Som dere ser, 4 reppen gikk ikke dessverre Markløft deloading: 80kgx10 80kgx10 80kgx10 Var så griselett at jeg fikk lyst å prøve meg på en maksing i dag, men klarte å overtale meg selv til å vente.. for å gjøre det litt utfordrende tok jeg tiden på hvor lang tid jeg brukte, den beste tiden ble 8 sekunder! heheh Chins: 8 6 6 Pullups: 3 4 5 med støtte Bicepscurl kabel: 55kg - 3x12 Bicepscurl stang: 50kg - 3x5 Triceps pushdown: 3x12 - 69kg Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Markløft og mye deloading og lett trening i dag, kommer kanskje med et bildeee Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Ser forhåpentligvis litt forskjell, 1 års forskjell. Endret 30. juni 2011 av Styrketrenern 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Litt rundere i ansiktet, men ellers så jeg ikke store forskjellen Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Muligens sant det..... takk for svar Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Du er jo uten tvil blitt større, så hvis det var målet har du gjort en god innsats =) Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Svært, svært imponerende! Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Hehe, hvilket bilde tenkte dere på? viste det det bildet jeg la ut nå ista? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Forandring, løft, alt egentlig! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Løftene dine er imponerende, vektøkningen ikke fult så imponerende da det i store mengder er fett du har lagt på deg (Har selv gått opp 20kg på 2 mnd) De bildene av deg nå viser egentlig bare hvor mye du klarer å blåse seg opp, men man ser jo tydelig forskjell mellom nå og da. Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Hehe, takk til begge 2, men jeg la først ut et bilde av meg for 1 år siden, og 1 venn av meg, for å se om dere såg forskjell på meg da og han nå. Nå la jeg til ett nytt bilde av meg Løftene dine er imponerende, vektøkningen ikke fult så imponerende da det i store mengder er fett du har lagt på deg (Har selv gått opp 20kg på 2 mnd) De bildene av deg nå viser egentlig bare hvor mye du klarer å blåse seg opp, men man ser jo tydelig forskjell mellom nå og da. Hvor mye jeg klarer å blåse meg opp? Jeg står helt normalt.. om du har gått opp 20kg på 2 måneder er jo du en idiot, med mindre det er fedme type III du er ute etter. Det at du sier det ikke er imponerende viser igjen bare idioti av deg, jeg har økt over 20 cm rundt armen for eksempel. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Beklager, så ikke at du hadde tatt en ninja-manøver =) Jeg snakket om bildene dine i genser, ikke de du har redigert inn. Forskjellen er stor, ikke noe tvil om det! =) Ser ikke at det er noe spesielt idiot å gå opp 20kg på 2 mnd så lenge man ser bort i fra arbeidet man blir sittende igjen med for å kvitte seg med fettet som kommer med. Jeg økte masse både i armer, bryst og lår (spesielt lår!) Men jeg skal slutte å komme med kritikk/tilbakemelding, du ser ikke ut som at du klarer å ta i mot Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Beklager, så ikke at du hadde tatt en ninja-manøver =) Jeg snakket om bildene dine i genser, ikke de du har redigert inn. Forskjellen er stor, ikke noe tvil om det! =) Ser ikke at det er noe spesielt idiot å gå opp 20kg på 2 mnd så lenge man ser bort i fra arbeidet man blir sittende igjen med for å kvitte seg med fettet som kommer med. Jeg økte masse både i armer, bryst og lår (spesielt lår!) Men jeg skal slutte å komme med kritikk/tilbakemelding, du ser ikke ut som at du klarer å ta i mot Du ser ikke det nei? Tiden du vil bruke på å kvitte deg med det fettet kunne vært tiden du hadde brukt på å lagt på deg mer kvalitetsmasse, alt i alt vil du tape VELDIG mye tid Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Du ser ikke det nei? Tiden du vil bruke på å kvitte deg med det fettet kunne vært tiden du hadde brukt på å lagt på deg mer kvalitetsmasse, alt i alt vil du tape VELDIG mye tid De fleste vil gjerne bli kvitt store deler av fettet sitt for å slippe å være så store. Man vil jo gjerne ha en funksjonell kropp som kan brukes til andre ting enn bare å løfte tunge ting. Så jeg er ikke enig i at "deffing" er tapt tid. Uansett, lykke til med 200kg i knebøy! Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Muligens sant det..... takk for svar Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Du ser ikke det nei? Tiden du vil bruke på å kvitte deg med det fettet kunne vært tiden du hadde brukt på å lagt på deg mer kvalitetsmasse, alt i alt vil du tape VELDIG mye tid De fleste vil gjerne bli kvitt store deler av fettet sitt for å slippe å være så store. Man vil jo gjerne ha en funksjonell kropp som kan brukes til andre ting enn bare å løfte tunge ting. Så jeg er ikke enig i at "deffing" er tapt tid. Uansett, lykke til med 200kg i knebøy! Selfølgelig, poenget mitt var, at om man la seg i et moderat overskudd ville man sluppet å deffe, fordi man ikke hadde lagt på seg så mye fett, og da ville han hatt mer tid til å legge på seg muskelmasse. Takk for det Endret 30. juni 2011 av Styrketrenern Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Bryst, armer og rygg Smalbenk: 5x5 - 107.5 kg Bicepscurl stang: 50kg - 3x10 En hånds kabelroing: 79kg - 3x12 Triceps pushdown stang: 69 kg - 3x12 Chins: 5 5 5 SLIITEN i biceps før chins, så ble lite kvalitet der. Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Har fått jævlig med strekkmerker, noen tips for å forhindre å få mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå