Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hobbyreparasjon av bilstereo, displaylys

Anbefalte innlegg

Problemet er som følger:

Eg har nett skifta ei lyspære bak skjermen i bilstereoen (Panasonic), det var no greit nok, det kom først lys og alt var Ok, men så plutselig forsvant ALT lys, men display og lyd var Ok. Eg målte meg fram og fann ut kva kontaktar på panelet som gjekk til lyset (Front-panelet er avtagbart) og sette 12 volt likespenning på dei rette kontaktane, og då vart det lys, etter det sette eg på plass frontpanelet, men då var alt dødt, ingen lys, lyd eller bilde på displayet, kunn eit lite lys som indikerer at det er spenning på.

Det eg lurer på er om eg kan ha forstyrra kodinga mellom panelet og resten av stereoen.

Eg lurer på kva dykk trur er gale og kva som kan gjereast med det

Det er i arbeidsbilen til pappa, så eg skulle ha fått det orden. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trur ikkje det er nokon plass der det ikkje skal få kontakt på den måten, fordi eg har ikkje løyst nokon kontakar, bere lodda på ei lyspere, og kanelet er jo berekna på å ta med seg, men problemet er jo at etter eg sette ekstern spenning på lysperene, så ville ikkje stereoen slå seg på etterpå i heiletatt.

Lenke til kommentar

Er du sikker på at det var 12V DC som skulle brukes?

Det er fint lite av elektronikk som går på 12V, så er det en mulighet for at du har kjørt inn 12V der det skulle ha vært 5V (eller lavere)? I så fall er det ikke utenkelig at noe har fått en karamell det ikke tålte.

Lenke til kommentar

det kan godt hende at det var for høg spenning, kan ta og måle resistansen i pærene å finne ut om det er logisk med 12 volt eller om det skulle vert mindre spenning

Det kan godt være at pærene overlever både 12V og 5V, men mye elektronikk tåler det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...