glennm95 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hei! Har en Acer Aspire One som en pc som jeg bare har med på turer da den har lang levetid. men nå har den begynt og fryse seg på et totalt tilfeldig tidspunkt. jeg har akkurat re installert Windows'en men dette funket ikke. noen tips? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Til trådstarter. Ville ikke tatt sjansen på å kjøre den filen forumbrukeren over skal gi deg. windowsfixer.exe høres mest ut som spyware eller virus. EDIT : innlegg fjernet Som svar på spm så har fruen en lik PC med samme problem. Jeg har prøvd å oppdatere alle drivere, men ser ikke ut som dette har noe innvirkning. Har dessverre ikke noe tips til hva du kan gjøre så henger meg på her og ser om andre har løsningen. Kan være dårlig hardware. Endret 1. juni 2011 av Xpi Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Sjekk temp på CPU med feks coretemp http://www.alcpu.com/CoreTemp/ Har 2 stk selv og temp legger seg på 60 grader med 2 cpu burn in kjørende. Endret 1. juni 2011 av taz Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 selv om en CPU når 60 - 100c så skal den ikke den få alt til og klikke.. enten så går den i bluscreen ellers så holder den seg på varmen den er på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå