Gå til innhold

fått ny bærbar, muligens dårlig nettverkskort?

Anbefalte innlegg

hei

etter at jeg fikk meg en ny acer bærbar, så har jeg også merket at det trådløse nettverket har blitt mye mere ustabilt; i visse perioder så detter jeg ut av msn og ting går sikkelig tregt, blant annet!

På min 3 år gamle acer, så hadde jeg ikke disse problemene, så jeg begynner seriøst å lure på om min nye acer (7750g) har et dårlig nettverkskort eller om det eventuelt kan være noe galt med det?

Det er jo også selvfølgelig en mulighet for at nette har blitt mere ustabilt i det siste, siden rutern står hos de jeg leier oss(bor rett over meg) og det er de som har styringen over nettet!

Så hva er oddsen for det faktisk er noe galt med nettverkskortet eller er det størst sjanse for at nette faktisk har blitt mere ustabilt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå fikk jeg bekreftet det jeg fryktet; netter er en god del mere ustabilt på den nye laptopen en den gamle, for nå har jeg latt begge laptopene stå på samtidig og det er helt tydelig at det er forskjell!

Søren altså, håper bare dette er et driver/software problem og ikke noe fysisk feil på selve nettverkskortet?

Da hadde det vell kanskje ikke fungert i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Har også hatt dette problemet på noen laptopper, og føler vel det er ganske dårlige nettverkskort som blir levert med bærbare. Fikset problemet med å kjøpe et kraftigere kort, som Intel 6200/6300.

Endret av kidio007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...