Gå til innhold

[Løst] Komplett.no bruker mye tid og får ingenting gjort


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Beregning av forsinkelsesrente

Periode: 19.5.2008 - 5.7.2011

Beløp: 9 920,00

Renter: 3 016,13

Sum: 12 936,13 (øreavrundet til kr 12.936,-

 

Minus bruksfradrag på kr 3100,-

Frakt er en håndverker tjeneste som du har betalt for og som er 100% utført (du fikk varen), du kan kun kreve penger tilbake for den fysiske tingen.

 

Du har derfor rett til å kreve tilbake kr 9836,- fra Komplett.no

 

 

Anbefaler at du ringer og får en kontaktperson hos komplett på denne saken.

 

Hei,

 

Takker for enkelt og greit oppsatt regnestykket, har videresendt dette til Komplett og spurte om de eventuelt kunne vise frem hvordan de kom frem til at de skyldte meg bare 7100,-, dersom de faktisk skylder meg 9800,-.

 

Kommer tilbake med mer informasjon så snart Komplett har gitt lyd fra seg.

 

 

 

 

Srbz: Takker for forsøket selv om det ble litt feil! :hmm:

 

 

Thefainter: Sitter selv nå på den nye PC'en handlet fra Dustin, kommer ikke til å bruke Komplett mer. :thumbup:

Endret av 10minutemail
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Intenting i veien med å erstatte defekte komponenter med B-varer, komponenten som var defekt ble jo uansett en B-vare straks den kom ut av emballasjen.

Da er det verre når man putter inn noe som i utgangspunktet er defekt, som Komplett burde vite om (?)

Lenke til kommentar

Har ikke noe problem med at de setter in b-varer nei, men når det straks viser seg at det ikke fungerer er jo det noe de burde merket før. Stusset også litt over første innsending da de byttet RAM'en, når de fikk inn igjen PC-en to uker senere var RAM'en defekt. Virker som det er en del tull hos de nå, ser det er en del klager på Facebook-siden deres også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
OPPDATERING:

 

Anbefaler alle å holde seg unna Komplett. I følge den jeg snakkes med for rundt 1 måned siden, skulle de slette fakturaen som var sendt, samt. kreditere PC'en så snart de hadde mottatt denne. Det er nå over 2 uker siden de hentet PC'en, og jeg har ennå ikke fått noen penger. I tillegg fikk jeg i dag purringsbrev på fakturaen de skulle slettet for leeenge siden! Jeg blir helt oppgitt over hele Komplett, hvordan greier de å være så ubeskrivelig trege, og fortsatt ikke få en dritt gjort? Jeg har merket at de har falt fra 95% til 70% hos prisguide.no, men at de gir totalt blaffen i kunder trodde jeg ikke. Over helgen blir jeg vel igjen nødt til å ringe dem for å få styr på hva de holder på med, og kanskje få løst noe også.

 

I mine øyne er det helt utrolig at en seriøs bedrift kan holde på slik, er det ingenting jeg kan gjøre med saken annet enn å fortsette å kontakte dem?

Send mail til konsernsjefen om dette. Han tar slikt tull på alvor, og du vil få en telefon fra en hundeangrende support-sjef som kryper på sine knær og gjør alt du vil.

Lenke til kommentar

Har allerede sendt en mail til Anton Hagberg, administrerende direktør, hvor jeg skrev langt og detaljert om datoer, problemer, hva som er blirr gjort, hvilken respons jeg har fått osv., dette ble direkte videresendt til suppoert-avdelingen uten et ord fra Anton selv.

 

Burde jeg fortsatt sende en mail til Ole Vinje, konsernsjef?

Lenke til kommentar

Har allerede sendt en mail til Anton Hagberg, administrerende direktør, hvor jeg skrev langt og detaljert om datoer, problemer, hva som er blirr gjort, hvilken respons jeg har fått osv., dette ble direkte videresendt til suppoert-avdelingen uten et ord fra Anton selv.

 

Burde jeg fortsatt sende en mail til Ole Vinje, konsernsjef?

 

Jeg tror ikke det hjelper deg særlig dessverre - skulle de ikke løse må du nok til forbrukerrådet og så FTU.

Lenke til kommentar

Endelig ser det ut til å ta slutt. Fikk overført 8800kr fra support-avdelingen for en stund siden, men sendte likevel en mail til Ole Vinje agående hele episode, samt. for å spør om jeg ikke egentlig skulle ha tilbake mer, ettersom den som regnet det ut lengre bake i tråden kom frem til 9800,-. Mottok da en mail i går fra en annen i Komplett, som beklaget hele episoden. Han skulle få overført 1100kr til, samt sende meg et gavekort på 500kr.

 

Takker for all hjelpen her! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...