Patrick123 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hei. Jeg kjøpte for litt siden en brukt PC (HP G7000) som ikke var brukt. Den tidligere eieren hadde kun vært inne på selve maskinen, så det var blitt opprettet en brukerkonto i den personen sitt navn. Jeg ønsker å få alt tilbake til slik det var når maskinen rullet av samlebåndet. På PCn så er det et program som heter "Recovery Manager" og jeg fikk også med 2 CD-plater som også kan brukes til slik gjenoppretting. Det eneste problemet jeg har er at jeg ikke har noen CD med Vista. Det fulgte tydeligvis ikke med. Er det et problem, eller vil maskinen ordne det selv etter at jeg har fjernet alt og startet den på nytt? Hvordan bør jeg gå fram? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Du trenger ikke noen egen Vista-plate for å gjenopprette maskinen. Bare start recoveryprosessen, og følg anvisningene. Men det beste du kan gjøre for maskinen din, er å kjøpe en Windows 7, formatere hele harddisken, og installere den i stedet. Det er et mye bedre OS enn Vista, og er også lettere for maskinen din å drifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå