Gå til innhold

Billig hovedkort

Anbefalte innlegg

Trenger et billig hovedkort og kjøleløsning for å holde en gammel T-Bird 1,4 GHz i gang en liten stund til. Ønsker meg rett og slett et billigst mulig hovedkort med støtte for S-ATA og firewire og altså min gamle T-Bird (vurderer XP2500+ hvis de blir så billige at det er for dumt å ikke kjøpe en). I alle tilfelle lurer jeg da, i tillegg til hovedkort, hvilken kjøleløsning som ville være bra for å få det ordentlig stille og samtidig holde prosessoren god og kald? (grunnen til at jeg i det hele tatt gidder bruke penger på dette er at jeg har tenkt å beholde maskinen til diverse bruk som "videospiller" og nettverksmaskin senere) Tenkte på Silent Twin, men jeg har inntrykk av at den gamle tordenfuglen utvikler noe sinnsvakt med varme, så jeg er litt usikker på hvilken XP-modell jeg kan sammenligne med for å finne ut hvilke temperaturer jeg kan forvente.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte kabinett (med vindu i siden, 3 kabinettvifter m. lys og lysrør), strømforsyning (350W) og hovedkort (Asus a7n8x DeLuxe) på kampanjesalg hos JR dataline, Finnsnes til kun 1655,- D mener jeg er billig, og d er ikke demovare, monterte d sammen selv rett ut av eska. Noen som vet av billigere????? :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...