Xibit Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Lurer på hva som skjer hvis man først installerer adsl mens man har telefonabbonement, for deretter å si det opp etter at adsl'en er installert? Kan jeg regne med at ADSL'en forsvinner når dette blir gjort, er det noe spesielt jeg må si? Jeg kommer selvsagt til å si ifra til leverandør at jeg gjør dette, slik at jeg ikke får problemer med dette senere. Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Funket fint for meg å si opp ISDN abonnementet mitt hos Telenor, ingen innvirkning på ADSL det. Har ADSL fra NGT... Lenke til kommentar
audunr Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Om du har telefonabonnement allerede, så behold dette inntil du har fått ADSL. Deretter sier du opp telefonabonnementet. Skal ikke ha noen innvirkning, men si gjerne fra både til telefonselskapet og ADSL-leverandøren din. MVH Audun Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg tror det kommer litt an på hvilken leverandør det er snakk om. Mener det funker for alle bortsett fra telenor. De vil absolut klamre seg fast til abbonementet. Lenke til kommentar
schwenkis Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Flott Dette har jeg egentlig lurt på lenge, men aldri fått surra meg til å finne det ut. Synes det er for jævlig å betale 400 + kr til telehor for et abn. jeg sjeldent bruker. Trodde man måtte ha fasttelefon, abn. og hele pakka for å ha ADSL jeg :oops: Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg tror det kommer litt an på hvilken leverandør det er snakk om. Mener det funker for alle bortsett fra telenor. De vil absolut klamre seg fast til abbonementet. Nei, de krever ikke abbonement lenger. Lenke til kommentar
ripset Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Lurer på hva som skjer hvis man først installerer adsl mens man har telefonabbonement, for deretter å si det opp etter at adsl'en er installert? Kan jeg regne med at ADSL'en forsvinner når dette blir gjort, er det noe spesielt jeg må si? Jeg kommer selvsagt til å si ifra til leverandør at jeg gjør dette, slik at jeg ikke får problemer med dette senere. det er lurt å huske på å si at du har ADSL når du sier opp telefonabonnementet, ellers så "kan" du risikere at de "slår av" linjen din, og dermed også kutter ADSL'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå