AnonymDiskusjon Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg har hodepine stort sett hele dagen.. det er verst om morningen, men det går over. Så kommer det tilbake, går bort, kommer tilbake. Sånn er det hele dagen. Det kjennes ut som om hodepinen starter bak hodet, og presser frem til begge sidene av hode ved øynene/tinningen. Smertene er ubeskrivelige! Jeg er også kvalm deler av tiden jeg har hodepine, har kastet noen ganger denne uken. Jeg blir også svimmel helt plutselig. Dette har foregått i snart en måned. jeg har ikke klart å gå på jobb eller gjøre andre aktiviteter.. Hva kan dette være? Postet av anonym: 10746dc9e7970516d005927bc653436a Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Høres ut som du burde ta deg en tur til legen så fort som mulig. I hvert fall om dette bare er noe som plutselig har oppstått. Ingen ekspert, men kan være mange grunner til dette tenker jeg. Uansett, veldig mange drøyer legebesøk, det er bedre å gå en gang for mye enn en for lite. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Får tanker om spenningshodepine ut fra det du beskriver. Men vil uansett støtte Hyd sin oppfordring om å ta turen til lege! Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Som de andre skriver: gå til legen. Symptomene du nevner kan skyldes f.eks angst eller utbrenthet. Men kan være så mangt, så å gå på et legebesøk er nok det lureste her. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg tror du har blitt gravid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå