FrenChie Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Hei har tenkt å bestille intel for amd gikk amok..! Jeg lurer på hvilket hovedkort som yter best til denne CPU en..(Intel Pentium 4 2.66 GHz Boxed PC533 Socket PGA478, 512kB "Northwood" ) Har sett litt på detta Hk et.! ; http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...0&GrpID=10&s=pl Takker. :wink: Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Finn deg heller et kort som støtter 800FSB, og en CPU som kjører med 800FSB Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Hei har tenkt å bestille intel for amd gikk amok..! ? Hva mener du med det? En AMD du hadde gikk amok? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Den sprang etter han og glefset vilt Lenke til kommentar
Calm Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 "Jeg hadde ikke mere enn løsnet sokkelfestet, da AMD'en hoppet opp og glefset sitt 462-pins gullglis etter ansiktet mitt! Jeg kunne kjenne den stramme lukten av de svidde L2-broene, og den varme, ribbekjølte pusten i nakken da jeg lynraskt trakk hodet ut av kabinettet..." Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Hei har tenkt å bestille intel for amd gikk amok..! ? Hva mener du med det? En AMD du hadde gikk amok? er nok bare han som ikke klarer å ta han om en amd Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Dette er da både billig og greit.. masse spec's. Litt mer framtidsretta visst du skal ha Intel i framtiden også.. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 "Jeg hadde ikke mere enn løsnet sokkelfestet, da AMD'en hoppet opp og glefset sitt 462-pins gullglis etter ansiktet mitt! Jeg kunne kjenne den stramme lukten av de svidde L2-cache-broene, og den varme, ribbekjølte pusten i nakken da lynraskt trakk hodet ut av kabinettet..." :smile: Den va bra Lenke til kommentar
mr x Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 "Jeg hadde ikke mere enn løsnet sokkelfestet, da AMD'en hoppet opp og glefset sitt 462-pins gullglis etter ansiktet mitt! Jeg kunne kjenne den stramme lukten av de svidde L2-cache-broene, og den varme, ribbekjølte pusten i nakken da lynraskt trakk hodet ut av kabinettet..." noen som har et dårlig forhold til pc sin.. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 "Jeg hadde ikke mere enn løsnet sokkelfestet, da AMD'en hoppet opp og glefset sitt 462-pins gullglis etter ansiktet mitt! Jeg kunne kjenne den stramme lukten av de svidde L2-cache-broene, og den varme, ribbekjølte pusten i nakken da lynraskt trakk hodet ut av kabinettet..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå