EinarEriksen Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Politiet stoppet en bilist som snakket i den ene mobilen mens han tekstet med den andre. Brukte to mobiler bak rattet Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Dette opplevde jeg selv i Hellas for noen år siden. Det var tid for å dra hjem og vi tok drosje til flyplassen. Drosjesjåføren tar først opp den ene modbilen og taster i vei mens han kjører. Dette var tydeligvis ikke nok da han tar frem mobil nummer to og simultantaster på begge mobilene med håndleddene vilende på rattet. Jeg tror aldri jeg vært så redd i hele mitt liv. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Dette opplevde jeg selv i Hellas for noen år siden. Det var tid for å dra hjem og vi tok drosje til flyplassen. Drosjesjåføren tar først opp den ene modbilen og taster i vei mens han kjører. Dette var tydeligvis ikke nok da han tar frem mobil nummer to og simultantaster på begge mobilene med håndleddene vilende på rattet. Jeg tror aldri jeg vært så redd i hele mitt liv. Kan være greit å si fra i sånne situasjoner, da lærer de kanskje at de ikke kan gjøre som de vil og risikere andres liv sånn. Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 http://www.dagbladet.no/2011/05/13/nyheter/utenriks/bil_og_trafikk/16525609/ Ikke så smart å gjøre det mens man kjører buss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg