Old Game Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Welbeck har blitt jævla god. Rooney, Berba, Hernandez og Welly. Tidenes luksusproblem. Alle tilbyr noe helt forskjellig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Naniiiii! Fantastisk av Welbeck som har vært sykt god så langt! Imponerende av United så langt! Love it! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Owned x2 av Young der, Barca! Love havin Ashley! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Deilig å se vi spille ball mot Barcelona, selv om det er et Barcelona-lag som ikke er i form, og stiller uten flere av sine beste spillere. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Jørgen, vi har 3 i laget som startet CL-finalen.. Barca starter med hvor mange? Busquets, Villa, Pedro, Valdes, Abidal, Iniesta, (Keita kom inn fra benken) Vet de ikke er i beste formen, men ja, dette er veldig bra. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Afellay satt opp 0-1 målet på Bernabeu i semi finalen av CL og.. ser ut som han skal av da. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Samma det da, men det er jo klart, dette er verdens to beste klubblag som møtes. Mye gøy fotball selv om det er preseason og lavt tempo. Nani sendte vel nettopp Abidal opp å bua for å hente sprøstekt løk til den pølsa. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jørgen, vi har 3 i laget som startet CL-finalen.. Barca starter med hvor mange? Busquets, Villa, Pedro, Valdes, Abidal, Iniesta, (Keita kom inn fra benken) Vet de ikke er i beste formen, men ja, dette er veldig bra. Ser at innlegget mitt er åpent for tolkning. Det jeg prøver å få frem er at vi stiller et sterkere lag enn Barcelona, og vi virker i tillegg til å ha kommet lenger, fysisk sett. Vi mangler spillere, men dette er et Barca uten Xavi, Messi og Dani Alves, som i mine øyne er blant de aller fremste i sine posisjoner, og Barcelonas fremste nøkkelspillere. Nani/Valencia/Park/Young på vingene, og Welbeck/Rooney/Berbatov/Chicharito på spissplass. Det får meg til å smile før neste sesong. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Fantastisk mål. Det er ikke noe De Gea kunne gjøre med den. Edit: Thiago, for de som ikke ser. Edit2: Utrolig gøy! Endret 31. juli 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Haha, lekent av Owen å bomme på åpent mål, men herregud for å ræva passning fra Obertan. Sprettball. Fin gjennomkjøring. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Digg med seier mot Barca for en gangs skyld. Surt med bommen til Owen på slutten. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Positiv pre-season. Jeg håper vi tar med den gode følelsen inn i de første kampene, når sesongen starter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Smålekker bom av Owen ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=yrgYmpxZeD0 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Kun sett klippet over, men Welbeck veldig positiv?? Cleverly, hvordan gjorde han det? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg synes at Cleverly hadde litt problemer med tempoet i første omgang, men han spilte seg inn i kampen i løpet av 2. omgang og var en av de beste på laget totalt sett. Welbeck virker svært lovende denne sesongen, tyder på at vi gjorde noe meget lurt med det utlånet sist seong Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Bare se på målet til Nani, det var nettopp det der vi manglet i CL-finalen. En som kunne angrepet slik Nani gjorde i denne kampen. Hadde han startet CL-finalen sammen med Berba, da er jeg bombesikker på at vi hadde vunnet. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Noen som vet hvilken kanal/stream kampen i kveld sendes på? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Viasat Fotball viser visst kampen i reprise kl. 22.30. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå