RyanReynolds Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hvorfor plutselig Canal+? Jaja, det har heldigvis muttern og fattern. Er vel fordi Canal Plus har rettigheter til samtlige MLS-kamper. Og da får de også denne treningskampen. Lindegaard; Jones, Vidic, Ferdinand, Evra; Young, Anderson, Carrick, Park; Rooney, Berbatov Benk: Amos, Fabio, Smalling, Nani, Cleverley, Owen, Welbeck, Macheda, Diouf Ikke så alt for lenge igjen til kampstart nå. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=A5Nmc9fruTM Høydepunkter fra kampen og den begynner virkelig bra med linjedommeren som går på trynet, haha! :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Visste ikke det var kamp i natt. Flira litt av linjedommeren der ja. :!: Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Sendte ikke TV2 denne kampen? Finner ikke opptaket på Sumo, og er redd for å spoile resultatet om jeg leter mer. .. 0-4 ja. Faen ta det stygge oppsettet til Sumo, altså. Finner fortsatt ikke hele kampen da. Noen? Endret 28. juli 2011 av niko. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 FN burde gripe inn i situsjonen og klippe ballene av C+. Så jævlig irriterende at den forferdelige kanalen alltid skal surre seg inn i alt. Nå som alt var så bra. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Husk på at de har rettighetene til MLS kampene og det var derfor de fikk denne. Selv om jeg på generelt grunnlag er helt enig med deg, drittkanal! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=A5Nmc9fruTM Høydepunkter fra kampen og den begynner virkelig bra med linjedommeren som går på trynet, haha! :!: Fikk ikke sett kampen, fine mål det der! Berba er faen meg klasse. Hørte at Lindegaard nok en gang hadde en brukbar kamp i målet. Stemmer det? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Jeg så ikke kampen selv, så jeg kan ikke kommentere det, men det sies at han gjorde en god figur kilde Endret 28. juli 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Blax Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg må si at A. Lindegaaaard ( som kommentatorene sa ) var meget trygg i buret i går. Hadde et par redninger på langskudd som han tok greit. Som han sier selv, så har hatt en god pre-season til nå og virker og komme i form. Etter det jeg har sett, kommer det til å bli en knallhard kamp om keeperplassen mellom Lindegård og De Gea. Dette er kanonbra, da begge to vil kjempe som bare det på trening for å få våkte buret. Ellers synes jeg Anderson viste en fin figur, endelig med på en full pre-season, kanskje tar han steget opp og blir den playmakeren United trenger neste år? Nesten hele laget var byttet de siste ca 20min, blant de som kom inn var nok Nani, Welbeck og MB Diouf de som var mest positiv. Owen var ikke på hugget, og Macheda bare rotet det til virket det som. Ser frem til kampen mot Barcelona på lørdag(?) ! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Berbatov er den eneste som sender pasning til seg selv via Tverrligger og ned på kassa! Class! ;D Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Faen ass, glemte å ta opp kampen. Noen som veit om det går an å få tak i den på nett? Send PM. Glem det. Endret 28. juli 2011 av Ashley Young Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Kamp om én time mot verdens beste lag. Orker ikke å være oppe, forventer et referat her i morgen. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) slakkt Latias, messi stiller jo ikke engang EDIT; LAGET: United team vs Barcelona: De Gea, Evra, Vidic, Evans, Rafael, Cleverley, Anderson, Young, Nani, Rooney, Welbeck Endret 30. juli 2011 av Cryflopp Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Kunne ikke brydd meg mindre om han gnomen. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Møter dere Exeter City om en time? 1 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Barca-tam vs. United: Valdes, Abidal, Fontas, Dos Santos, Alcantara, Iniesta, Keita, Busquets, Pedro, Villa, Afellay holder ett øye åpent for Alcantara, han imponnerte veldig i forrige kamp han spilte. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Skal selvsagt sees selv om jeg kom hjem fra en lang arb. dag klokken 22.30 og har en marerittdag som venter på meg i mårra. Sånn er livet, man må ofre litt for å se gutta i rødt, selv i pre season! Sitter her å nærmest sniffer kaffepulver for å holde meg våken. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Stor sjanse bommet av Wazza, synd. Gjør det helt greit Btw, Busquets gjorde det igjen, denne gang i treningskamp! For en mann!! Kom tilbake inn på banen etter 1 min av skuespill og! Helt utrolig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå