Gå til innhold

Manchester United pre-season 11/12

Latias

Anbefalte innlegg

Hvorfor plutselig Canal+?

Jaja, det har heldigvis muttern og fattern. :)

Er vel fordi Canal Plus har rettigheter til samtlige MLS-kamper. Og da får de også denne treningskampen.

Lindegaard; Jones, Vidic, Ferdinand, Evra; Young, Anderson, Carrick, Park; Rooney, Berbatov

Benk: Amos, Fabio, Smalling, Nani, Cleverley, Owen, Welbeck, Macheda, Diouf

Ikke så alt for lenge igjen til kampstart nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sendte ikke TV2 denne kampen? Finner ikke opptaket på Sumo, og er redd for å spoile resultatet om jeg leter mer.

.. 0-4 ja. Faen ta det stygge oppsettet til Sumo, altså. Finner fortsatt ikke hele kampen da. Noen?

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Jeg må si at A. Lindegaaaard ( som kommentatorene sa ) var meget trygg i buret i går. Hadde et par redninger på langskudd som han tok greit. Som han sier selv, så har hatt en god pre-season til nå og virker og komme i form.

Etter det jeg har sett, kommer det til å bli en knallhard kamp om keeperplassen mellom Lindegård og De Gea. Dette er kanonbra, da begge to vil kjempe som bare det på trening for å få våkte buret.

Ellers synes jeg Anderson viste en fin figur, endelig med på en full pre-season, kanskje tar han steget opp og blir den playmakeren United trenger neste år?

Nesten hele laget var byttet de siste ca 20min, blant de som kom inn var nok Nani, Welbeck og MB Diouf de som var mest positiv.

Owen var ikke på hugget, og Macheda bare rotet det til virket det som.

Ser frem til kampen mot Barcelona på lørdag(?) !

Lenke til kommentar

Skal selvsagt sees selv om jeg kom hjem fra en lang arb. dag klokken 22.30 og har en marerittdag som venter på meg i mårra. Sånn er livet, man må ofre litt for å se gutta i rødt, selv i pre season! Sitter her å nærmest sniffer kaffepulver for å holde meg våken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...