Aalton Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hva mener dere om De Gea i denne kampen? Jeg ble egentlig ikke imponert, men så måtte han ikke gjøre så mye heller egentlig, men uansett. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Ikke imponert veldig jeg heller, men han hadde ikke så mye heller. Men herregud. Har gutta trent langpasninger i sommer eller? Mye strøkent. Rooney hadde sine lange som forventet, men det virket som hele laget prikka langballene sine greit! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hva mener dere om De Gea i denne kampen? Jeg ble egentlig ikke imponert, men så måtte han ikke gjøre så mye heller egentlig, men uansett. Syntes han var litt "slenge-seg-kåt", men er sikkert bare jeg som er bortskjemt med at VDS bare arrogant/dumt så på at ballene strøk stolpen. Hadde dog en klasse-refleks redning i andre omgang. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Syntes De Gea kom veldig godt ut av det. Virket konsentrert og gjennomført god. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Syntes han var litt "slenge-seg-kåt" Å nei!!! Ka drit me har kjøpt? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Det beste med de Gea er jo hvor rolig og autoritær han er som 20-åring. Så han kjeftet på forsvaret et par ganger i går. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Kan han egentlig noe engelsk i det hele tatt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 http://united.no/m/nyheter/nyheter/united_sliter_mot_real_madrid Vi deltar visst i en turnering akkurat nå... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Ja, og Fergie har sagt at i de neste kampene som kommer vil spillere få hele kamper på å spille seg i form, da han sier at grunnen til at vi slapp inn så mye i slutten av kampene i sist sesong skyldes at de ikke var i form.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 http://united.no/m/nyheter/nyheter/united_sliter_mot_real_madrid Vi deltar visst i en turnering akkurat nå... For en latterlig "turnering". RM møter drittlag og Galaxy, vi møter USAs beste lag samt Barcelona. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Faen! Går ikke kampen på Sumo? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 HAH! Flaks, har den faktisk. Nettopp fått parabol^^ Takker for info Lenke til kommentar
Blax Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 HAH! Flaks, har den faktisk. Nettopp fått parabol^^ Takker for info Haha, samme her. Fattern fikk opp tallerkenen i dag, perfekt! Peiser på med ei kanne kaffe Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Skulle gjort det samme hadde jeg hatt det^^ Edit: Håper forresten det blir litt futt i kampen, at det ikke blir som treningskamper flest. Endret 27. juli 2011 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hvorfor plutselig Canal+? Jaja, det har heldigvis muttern og fattern. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) laget: Lindegaard, Jones, Vidic, Ferdinand, Evra, Anderson, Carrick, Young, Park, Rooney, Berbatov På benken: Amos, Fabio, Smalling, Nani, Cleverley, Owen, Welbeck,. Macheda, Diouf Endret 28. juli 2011 av Speedbatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå