Aalton Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Blir jo da Torsdag morgen, rundt 04:00 at kampen skal spilles. Er også det tidspunktet som vises i min EPG for TV2 PL HD også. Bare reklamen som ikke er helt korrekt. Også går neste kamp noe etter klokken 22 på Lørdag.. 1 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Både manutd.com og united.no skriver at det er natt til torsdag, så tror tv2 har bommet. Akkurat for sen... Endret 19. juli 2011 av Jonas2k 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Da så, takker for svar. Går rykter om at De Gea har ankommet i USA. Får vi sett ham fra start i denne kampen? 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Dersom De Gea er kommet til USA får nok se i aksjon ganske raskt, men Lindegaard har gjort sine saker bra og skal ikke se bort i fra at han starter heller.. Se han på trening for første gang.. altså ikke lenger et rykte Endret 19. juli 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 United-journalist Andy Coppack fulgte de Geas første trening med gutta, men sa at han allikevel var mest imponert over Lindegaard, og trodde det kom til å bli en tøff kamp å bli førstekeeper denne sesongen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Håper det først og fremst satses på én av dem, samme hvem det er. Vi kan ikke rotere keepere annenhver kamp, blir ikke noe særlig stabilitet på denne måten. 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Har sagt det siden jeg så Lindegaard mot Sotton i FA cupen når han kom. Dette er en spennende mann, han har psyken, høyden, alderen og de rette egenskapene (god i felt, god med beina, stor rekkevidde) mao alt som trengs for å lykkes. Forresten så var ikke Edwin all that det første året-halvannet han var hos oss. Han gjorde mange feil han også, så jeg er villig til å gi keeperne våre tid til å prøve og feile denne sesongen. Det går ann å gjøre det skarpt uten å ha VDS i buret. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Kamp i natt. Håper på litt bedre bildekvalitet enn sist gang. Flere som skal se denne? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Om jeg skal! Ser alt som er av United kamper, som seg hør og bør. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg har programert tuneren min til å ta opp kampen for meg, kan nesten ikke sitte opp midt på natten når jeg skal opp tidlig på jobb.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Jepp. I tillegg går Real Madrid - Chivas (gamleklubben til Chicha) på TV2 BPL 2. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Skal se den i morgen på sumo. Kan dessverre ikke se den i natt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Æsj. "Jobb" i morgen tidlig. Sender de den på Sumo? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Sumo skal så vidt jeg vet sende alle United sine kamper i USA, og man kan se den når man vil på sumo. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hmm, får vel kanskje unngå resultatet og se den på telefonen på "jobb" i morra. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 I likhet med Game (halla, gutta!) så ser man såklart alt, og like viktig er det å se det live. Fanatisk som jeg er, så blir jeg nok sittende oppe til 6 i natt ja, fremfor å se den i morgen. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Går og legger meg og setter på alarmen til kl. 4. Frister ikke å døgne før jeg skal jobbe i åtte timer. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 10t arbeidsdag rett etter matchen, men thats life. Setter en United kamp høyere enn jobben min uansett 3 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Sitter oppe her selv til 4 for å se kampen. Rai Rai..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå