Latias Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Sesongen er over for denne gang, nå er det bare å se framover mot den neste. Dette er pre-season tråden for Manchester United sommeren 2011. Bekreftede kamper: 13. juli (Boston): New England - Manchester United 20. juli (Seattle): Seattle Sounders - Manchester United 23. juli (Chicago): Chicago Fire - Manchester United 27. juli (New Jersey): MLS All Stars - Manchester United 30. juli (Washington DC): FC Barcelona - Manchester United Manchester United skal spille fem kamper i USA til sommeren - blant annet mot MLS All-Stars og Barcelona. United gjentar suksessen fra i fjor og skal også til sommeren på USA-tur i sesongoppkjøringen. United spiller første kamp på Gilette Stadium i Boston 13. juli, hvor motstander er New England Revolution. Deretter går turen videre via Seattle, Chicago og New Jersey, hvor United møter henholdsvis Seattle Sounders, Chicago Fire og MLS All-Stars, før siste stopp er Washington DC og kamp mot Barcelona på FedEx Field 30. juli - en stadion som rommer 91.000 tilskuere. Sir Alex Ferguson er strålende fornøyd med å nok en gang legge sesongoppkjøringen til USA. - Turene er en fantastisk mulighet for spillerne til å bli styrket som en enhet, å få gjennomført gode treninger og å møte fans fra rundt om i verden som ikke har mulighet til å se oss spille live hver uke, sier Ferguson. - Våre besøk i USA har alltid vært fine. Treningsmulighetene er glimrende, og vi fant med all tydelighet i fjor ut at kvaliteten på MLS-lagene blir bedre og bedre - lagene er tøffe motstandere, noe som gir oss en flott oppkjøring til sesongen. - Å avslutte med en kamp mot Barcelona vil bli et spesielt øyeblikk for alle våre supportere i USA. 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Det blir mulighet for revansje mot Barca, selv om jeg egentlig har null tro på seier etter dagens kamp Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Bare jeg som synes det er kjipt at vi nok en gang drar til USA? Skjønner jo at det er pga. sponsorer og markedsføring, men takket være tidsforskjellen er det nesten umulig å få med seg kampene. Blir godt med en pause fra fotballen de neste par månedene. De siste ukene har vært ganske nervepirrende, så denne pausen er etterlengtet. Håper og tror vi får se 3-4 nye, gode og friske navn med til USA når den tid kommer. 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Heller USA enn Asia. Asia-kampene går MIDT i jobbtimene og er plent umulig å få med seg, mens når vi spiller i USA er det bare å trikse litt med døgnet (f.eks. stå opp kl.4, sule litt rundt for så å dra på jobb). Fikk med meg samtlige kamper pre-season 10/11, men kun én av fire 09/10 (som var en søndagskamp). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 United har offentliggjort troppen som reiser til USA mandag. 21 spillere reiser mandag, mens ytterliggere seks slutter seg til troppen senere på turneen. Mandag reiser Manchester United på pre-seasonturné til USA, og idag ble troppen til turen offentliggjort. 21 spillere reiser på mandag, mens ytterligere seks spillere møter opp med laget etterhvert på grunn av landslagsoppdrag i juni. Disse reiser mandag: Keepere: Anders Lindegaard, Ben Amos, Sam Johnstone Forsvarere: Rafael, Fabio, Nemanja Vidic, Jonny Evans, Patrice Evra, Rio Ferdinand Midtbanespillere: Michael Carrick, Nani, Anderson, Ryan Giggs, Ji-sung Park, Gabriel Obertan Angripere: Mame Biram Diouf, Federico Macheda, Wayne Rooney, Michael Owen, Dimitar Berbatov, Ashley Young. Følgende slutter seg til troppen senere: Chris Smalling, Danny Welbeck, Tom Cleverley, David de Gea, Phil Jones, Javier Hernandez. Dette betyr at verken Darron Gibson eller Tomas Kuszczak blir med til USA, noe som er en ytterligere indikasjon på at de er på vei bort. Heller ikke Darren Fletcher er på listen over spillere som reiser til USA, fordi han skal gjenngå et individuelt treningsprogram på Carrington for å komme i toppform. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Ble et antiklimaks i fjor, men har tenkt å bli sittende oppe i år. Pre-season er spennende. 1 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Blir nok sittende oppe jeg også, må jo få brukt sumo-kontoen til noe denne sommeren. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 For de som bryr seg: Lindegaard, Fabio, Evans, Vidic, Rafael; Nani, Carrick, Anderson, Young; Rooney, Berbatov. #mufc #2pl Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Herlig! Da Silva-brødrene og Young! Gleder meg. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Oi. Spennende med Young Blir nok ikke oppe. Må opp tidlig på jobb. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Er så trøtt at jeg trenger søvn nå, men må bare se Young. Fett at TV2 streamer kampen og deler den med alle oss andre. Haha sjekk tjukke asiateren! Endret 19. juli 2011 av datating 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg skal faktisk se United kamp Lenke til kommentar
Corey Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Diouf på benk, what a waste! Hvorfor ikke Pogba eller Morrisson! Edit: Bare jeg som ser folk i publikum med den nye bortedrakten? Fancy den! Endret 14. juli 2011 av Corey Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg så kampen i dag morges, må si jeg likte måten Young viste seg frem.. Også Park var jo iskald i avslutningen sin på siste målet, deilig å se gutta spille igjen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Fett at TV2 streamer kampen og deler den med alle oss andre. Sånn uten Sumo? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Fett at TV2 streamer kampen og deler den med alle oss andre. Sånn uten Sumo? ja, på TV2PL Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg siktet mer til bildekvaliteten på kampen i går. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Er det natt til i morgen kampen er eller natt til torsdag? Står torsdag på .no, men på TV2 Sporten reklamerte de for natt til onsdag. Anyone? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå