Sander H Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hei, er det noen her som vet om lubitel 2 kameraene har standard inngang innen ekstern lukkerutløser Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2345tsdfg Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Vil tro det,men kun vært borti nyere utgaver av lubitel, men standard gjenger for snorutløser har vanlig ganske lenge. Er vel bare en måte å finne det ut, google eller prøve Vidar Lenke til kommentar
Sander H Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Vil tro det,men kun vært borti nyere utgaver av lubitel, men standard gjenger for snorutløser har vanlig ganske lenge. Er vel bare en måte å finne det ut, google eller prøve Vidar Takk for svar:), jeg får vell bare prøve! har søkt google opp og ned, men det står minimalt om det er standard eller ikke. Lenke til kommentar
coffein Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Standard skrugjenge, russerne bruket tyske mål (de stjal jo halve tyske kameraindustrien i 1945 - eller de tok den som et lite plaster på såret for at hele russland ble lagt flatt.....) så de standardiserte, i det hele tatt standardiserte russerne mye mer enn vi er klare over produksjon av enkelte kameramodeller feks ble jo flyttet fra fabrikk til fabrikk med små endringer, ja faktisk fra land til land etter dagens kart.... Lubitel har jeg ikke, men av 3 tilfeldige i hylla her, Tsjaika 3, Tsjaika II og Mikron, har to av dem std skru for trådutløser, mens en ikke har feste for det i det hele tatt. Jeg samler russiske kamera, med litt ujamne mellomrom og i rykk og napp, det er mye å ta av..... Lubitel har jeg ikke og har ikke spesielt lyst på heller, men jeg har en Moskva 5 og har sett lenge på en Iskra, begge ligger skyhøyt over Lubitel IMHO..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå