vikingkylling Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg har en D35-router fra ICE og har aldri hatt noe behov for å kryptere nettverkt, men jeg er på flyttefot inn til storbyen og trenger nok å kryptere nettverket. Problemet er at jeg ikke har drevet med nettveerk på ti år, så jeg har ikke peiling på hvordan jeg gjør det. Jeg leste en liten guide for å kryptere trådløst nettverk, men alt jeg endte opp med var å miste nettverket fullstendig. I hovesak trenger jeg nettverk på PCen og PS3en via kabel, men å ha trådløst nettverk på 3DSen hadde ikke vært så dumt det heller. Noen som kan si meg hva jeg må gjøre? Jeg har IP-adressen til routeren, så jeg trenger bare å vite hva jeg skal endre der og på de forskjellige tingene jeg skal koble til den. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Du logger inn på modem, under "setup" finner du "Wireless Settings", trykk her, på neste side finner du "Security Options", velg WPA-PSK, skriv passordet du ønsker å bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå