ironkiller Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 jeg har en htc trophy som jeg har brukt i ca et halvt år nå. problemet er at når jeg trykker på start knappen kommer selve htc logo greia opp men så blir den svart og så kommer logoen opp. noe som vet hvordan jeg får fiksa det ? eller om jeg kan gjøre den om til fabrikk standar uten og bruke den ? Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 jeg er enda uten mobil så bestemmte meg for og ta opp denne igjen. noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Nuduaa Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Hørtes veldig rart ut, har ikke hatt noen lignende problem med min Trophy, i værste fall så må jeg ta ut batteriet og så booter den opp fint igjen. Om du går til Settings -> About så kan du resette telefonen, men det er nok bare en soft reset. Jeg ville ha lett litt på http://forum.xda-developers.com/, de har som regel ganske bra peil når det gjelder WP7 hacks/resets. Ellers er det vel bare å kontakte HTC support. Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg kommer ikke inn på telefonen så får ikke tatt den tilbake til fabbrik modus. Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Problem løst jeg måtte bare presse in volum knappene og power så fikk jeg en reset meny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå