anonympappkasse Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) For noen måneder siden fikk jeg en oppdatering til telefonen min på ca 6mb. Jeg ble litt overasket med tanke hvor gammel telefon det er, men jeg godtok og installerte den, alt gikk fint helt til jeg måtte reboote for da kom den ikke lenger enn til "hero"-skjermen. Noen som vet om dette er noe jeg kan fikse selv? Savner android nå. Jeg sliter med en gammel nokia-flip flop telefon atm. Redd meg! Endret 9. juni 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Prøv dette først: My phone will not power on, or repeatedly reboots when starting up? close Press the END CALL/POWER button and hold the MENU button until the system boots up to the Home Screen. Then the Safe mode notification will be shown on the bottom left of the display. In Safe mode, all third-party applications will not be executed so you can boot up your phone successfully to uninstall any applications that you may have recently installed or which may be stopping your phone from booting correctly. Kilde: HTC Hero - Product Support Dersom du kommer deg inn i sikkerhetsmodeus, ta backup av alt viktig og oppdater til 2.1... Hvis du ikke kommer inn i sikkerhetsmodus... ja... da aner jeg ikke, og du burde snakke med HTC norge: http://www.htc.com/no/support.aspx Oppdater til android 2.1 her: HTC Hero (Sprint) 2.1 Software Update | 05.19.2010 Vent en god stund på at den skal oppdatere, det kan ta flere minutter, så ikke avbryt oppdateringen. Ta backup før du oppdaterer, fordi dette vil slette alt som ligger på telefonen din. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Prøv dette først: My phone will not power on, or repeatedly reboots when starting up? close Press the END CALL/POWER button and hold the MENU button until the system boots up to the Home Screen. Then the Safe mode notification will be shown on the bottom left of the display. In Safe mode, all third-party applications will not be executed so you can boot up your phone successfully to uninstall any applications that you may have recently installed or which may be stopping your phone from booting correctly. Kilde: HTC Hero - Product Support Dersom du kommer deg inn i sikkerhetsmodeus, ta backup av alt viktig og oppdater til 2.1... Hvis du ikke kommer inn i sikkerhetsmodus... ja... da aner jeg ikke, og du burde snakke med HTC norge: http://www.htc.com/no/support.aspx Oppdater til android 2.1 her: HTC Hero (Sprint) 2.1 Software Update | 05.19.2010 Vent en god stund på at den skal oppdatere, det kan ta flere minutter, så ikke avbryt oppdateringen. Ta backup før du oppdaterer, fordi dette vil slette alt som ligger på telefonen din. Funker ikke Kommer inn på alt annet enn safe mode og selve telefonen funker å trykke volum ned og power on, power on + home key og back + menu + power on, men ikke safe mode wtf? hardware som er fucked? Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Foreslår at du snakker med HTC norge, eller butikken du kjøpte den i. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Foreslår at du snakker med HTC norge, eller butikken du kjøpte den i. Har snakket med forsikringselskapet hvertfall. De sa de ikke dekket programvare-feil og at jeg måtte snakke med netcom, men føler det blir frem og tilbake og like langt. Har hvertfall sendt mail til htc nu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå