V.I.C Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hei, jeg har nylig funnet et problem på min opel corsa swing 1.2 2000 mod. Når jeg slår på lysene(slik at jeg får lys i instrumentpanelet), og hvis jeg da skrur av bilen og tar nøkkelen ut, fortsetter motoren å gå helt til jeg slår av lysbryteren, da kutter motoren. Samt fungerer ikke parklyset. Noen som har en idé om hva dette kan være? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Dette problemet har jeg hatt på diverse gamle VWer Der var de defekt lysbryter eller bare generelt slitt ledningsnett. NB! Emnetittelen må inneholde tre ord Og det er lurt å ha en litt mer beskrivende tittel... Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 hehe morsom feil. Må jo være noe galt med det elektriske. Kanskje feilkobling ved montering av kjørelys rele, stereoanlegg eller lingnende. Kan også være sikringsboksen som kødder. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Må jo være noe galt med det elektriske. Får en følelse av at noen ville endre opplegget så parklysene ble tenningsavhengige, men blingset litt så tenninga ble lysavhengig i stedet... Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 hei, har i grunn ikke sett i denne tråden før nå igjen:) Skal få sjekket ut det dere har sett, men min onkel som er bilmekaniker er utenlands for tiden... Merket forleden dag at motoren starter når lysene slås på så lenge nøklene står i. Er litt irriterende problem i og med at jeg må passe på at lysene alltid er av slik at jeg ikke eventuelt kommer til å kræsje i bilen foran i fergekøen o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå