k.a.h Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Hallo,, lurer litt på et par ting, Prøver og brenne en tidslinje med film, bare klipp etter klipp ingen overganger eller noe annet, skal bare brenne til DVD først, det jeg har på kassettene mine, jo foresten jeg har lagt en meny i front så jeg kan klikke fremover i senene mine. De sa inne på Pinnacle suport jeg kunne brenne ca 1 time med film, dette var 55 min.Før jeg setter brenningen i gang viser programmt 98% av disk kapasitet på export menyen , så det burde ga akkurat, Exporting seence gar bra, men det stopper opp ca, midt i compiling DVD image før brenningen skal ta til. har prøvd og brenne en mindre tidslinje det går, så er det at 98% alikevel er for mye ? Går det og se hvor stor tidslinjen er i Mg-Ga på en annen måte. Lenke til kommentar
adonis Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg holder på en en tidslinje nå på nesten 1 t 20 min. Ikke opplevd noen problemer med det. En kan også forsøke å tilpasse komprimeringen, og på den måten "tvinge inn" mer video. Kan være greit å sørge for at arbeidsfilene legges på en plass med tilstrekkelig ledig plass (gjøres under 2. valget ... heter noe allá Target/Destination). Konklusjon; jeg har ikke opplevd problemer så lenge jeg har holdt meg under 100%. Kan teste litt etterpå og poster oppfølging om jeg kommer over noe trøbbel. /Øystein Lenke til kommentar
Dokein Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Det kan vel være noe å hente på å bruke variabel bitrate 6000 - 8000, framfor fast på 8000. Da vil mørkere og stillestående scener komprimeres mer, og ta mindre plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå