Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ikke jomfru, trenger hjelp har bryllup snart

Anbefalte innlegg

Kan nevne at Volvat har tidligere utført slike opperasjoner, som bl.a. jeg har nevnt.

Spesifikt hva og hvordan de utføres, vet ikke jeg. Men i følge media (og damer som har fått slikt utført), har de etter opperasjonen fått tilbake normal funksjon i skjeden.

Hvordan påvirker skjedekransen "normal funksjon i skjeden"?

Endret av Abigor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg lest de siste kommentarene dere har skrevet jeg vil først si takk og gi alle dere en klem for at dere skriver til meg og gir meg en stor støtte :)

Jeg skal prøve å ringe de hjelpe telefonene som dere har gitt meg, jeg skal prøve ihvertfall. Alle rettighetene vi har i Norge kan jeg selvsagt, men det er ikke så lett å si det. For å si det sånn: min egen familie kommer til å finne meg hvor som helst i verden og det betyr kort sagt "drep". Muslimer og alle deres venner er knyttet sammen dere aner ikke om hvordan det er, skulle det være så lett skulle jeg ikke ha stått her en sekund jo. For de norske kan de kysse i gatene og være med hvem som helst men ser en muslim gjøre det kommer hele "gjengen" (alle de kjente) til høre det på et øyeblikk. Og da mister hele familien æren ikke bare familien jenta selv kan ikke bo der lenger hun kommer til å være den svakeste i hele kulturen. Ja du kan få hjelp fra mange her i Norge det er sant, men de kommer aldri til å stå vakt for deg 24 timer hele livet, et eller annen plass vil en av familien eller en annen som kjenner en av familie medlemmene si ifra. Det er ikke så lett, de kommer aldri til å gi opp.

Når vi kommer til jomfruhinnen, det kan føles trangt første gangen du har samleie men ikke alle jenter kan være det. Noen er ikke så trang nede og kan være litt ekstra kåt og da kan ikke gutten så lett merke at hun er jomfru men bare av blodet vil han tru det. Mens andre jenter kan være ganske tør og ganske trang mens det kommer blod eller ikke kommer, men han muslimske mannen vil bare se blodet han vil ikke akkurat være opptatt av hvor trang du er og en ting til han kan ikke si at du ikke er jomfru for at du ikke er trang men har blod, fordi da har han ligget med andre jomfruer selv og da blir det helle rikke så bra for ham.

Så det jeg mener er at muslimske jenter forventes det blod av.

"Jeg husker at jeg for lenge siden leste et sted at muslimske kvinner i enkelte land pleide å ha en med seg en liten bomullsdott som de da dyppet i hønseblod, for så å påføre dette på lakenet slik at det skulle se genuint ut, vet ikke om du har hørt om det, trådstarter - kanskje verdt å sjekke ut." jeg lurer på om hvor du har funnet dette ? jeg har aldri lest noe helt likt, jeg kan gjerne ønske litt mer info. Men som en annen har skrevet bør det jo kom litt blod på penisen også.

Operasjon kan jeg dessverre ikke ta, et av grunnene er at jeg ikke kan reise borte alene. Ihvertfall når du ikke er gift, du må alltid ha en gutt fra familien med deg hvis du skal reise bort. Her jeg bor er det ingen operasjoner og derfor må jeg reise bort og siden jeg bare går på skolen og er hjem ettermiddag så kan jeg ikke gjøre det. Og det koster itillegg ganske mye.

:)

Lenke til kommentar

Som sagt jeg er ikke lege. Og jeg har ikke hatt samleie med damer etter at en slik opperasjon er utført. Så å gå i dybden på dette, må du spørre andre om.

Men jeg tenker at da vil det (for mannen), føles som om han bryter/trenger igjennom hindringen, som er normalt på en jomfru!

Det må jo også være en grunn for, at mange har betalt ca. 12 000 kr. for slike opperasjonr.

Lenke til kommentar

"Operasjonen" det blir snakket om er noe man får etter å ha gått noen timer i terapi for å prøve å gjøre noe med selvtilliten/skyldfølelsen i forbindelse med å ha mistet jomfrudommen. Og det er ikke mye av en operasjon heller, det er snakk om å sy noen unødvendige sting ytterst i skjeden, og det garanterer IKKE blødning da det blir beskrevet som å "sy i smør" og stingene like godt kan falle ut før du rekker å forlate sykehuset som under bryllupsnatta.

Og fordi jeg er så søt og snill legger jeg frem kilde. Desverre på svensk, unnskyld.

http://www.rfsu.se/Bildbank/Dokument/Praktikor/praktika-slidkransen-09.pdf?epslanguage=sv

• Liker 1
Lenke til kommentar

"Operasjonen" det blir snakket om er noe man får etter å ha gått noen timer i terapi for å prøve å gjøre noe med selvtilliten/skyldfølelsen i forbindelse med å ha mistet jomfrudommen. Og det er ikke mye av en operasjon heller, det er snakk om å sy noen unødvendige sting ytterst i skjeden, og det garanterer IKKE blødning da det blir beskrevet som å "sy i smør" og stingene like godt kan falle ut før du rekker å forlate sykehuset som under bryllupsnatta.

Og fordi jeg er så søt og snill legger jeg frem kilde. Desverre på svensk, unnskyld.

http://www.rfsu.se/Bildbank/Dokument/Praktikor/praktika-slidkransen-09.pdf?epslanguage=sv

Den var informativ!

Lenke til kommentar

Du kan jo kanskje gjøre det klart at du gjerne vil bruke glidemiddel, da du har hørt at første gangen ofte gjør vondt for henne. Hvis dere da har lyset skrudd av, så merker jo ikke han noe fra eller til om du blander i litt teaterblod (så lenge det er du som påfører glidemidlet).

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke vært så bekymret for blodet. Basert på disse premissene kommer dette ekteskapet til å bli en sørgelig affære uansett blod eller ikke, men i og med trådstarter åpenbart har akseptert sitt lodd i livet er det ikke stort mer å gjøre enn å føle medynk.

• Liker 3
Lenke til kommentar

"Jeg husker at jeg for lenge siden leste et sted at muslimske kvinner i enkelte land pleide å ha en med seg en liten bomullsdott som de da dyppet i hønseblod, for så å påføre dette på lakenet slik at det skulle se genuint ut, vet ikke om du har hørt om det, trådstarter - kanskje verdt å sjekke ut." jeg lurer på om hvor du har funnet dette ? jeg har aldri lest noe helt likt, jeg kan gjerne ønske litt mer info. Men som en annen har skrevet bør det jo kom litt blod på penisen også.

Jeg kan dessverre ikke huske hvor jeg leste dette, det er lenge siden og sitter lang tilbake i minnet. Mener å huske det kanskje var en artikkel i Aftenposten eller et eller annet tidsskrift for noen år siden. Dessverre! Kanksje du kan forhøre deg med noen muslimske venninner som står utenfor familien om hva de ville gjort?

Lenke til kommentar

...et av grunnene er at jeg ikke kan reise borte alene. Ihvertfall når du ikke er gift, du må alltid ha en gutt fra familien med deg hvis du skal reise bort. Her jeg bor er det ingen operasjoner og derfor må jeg reise bort og siden jeg bare går på skolen og er hjem ettermiddag så kan jeg ikke gjøre det. Og det koster itillegg ganske mye.

:)

Syke greier! Hvor mange er det som lever i fangenskap slik som deg?

På den andre siden er du heldig. Noen muslimer lar ikke kvinner gå ute i det hele tatt. Kun som barn kan jenter være ute, men med en gang de kommer i tenårene blir de giftet bort og må leve resten av livet i et telt eller på et kjøkken. Hadde du godtatt det?

Lenke til kommentar

Etter å ha lest gjennom denne tråden kjenner jeg at jeg får veldig vondt av trådstarter. Nå skal hun(tvangs?)giftes vekk i en alder av 18 år til en eller annen fyr hun sikkert ikke kjenner engang for så å leve i en steinalderkultur resten av livet. Og det hun er bekymret for er hvorvidt det skal komme blod på lakenet..

Verden er gal.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og det er en av årsakene til at vi må få slutt på familiegjenforening. Så lenge man henter ektefeller fra utlandet vil denne primitive, ignorante og forferdelige ukulturen fortsette. Og trådstarter bidrar til å holde slike ukulturer vedlike.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Min første tanke når jeg leser dette er; hvor mange opplever faktisk blod på lakenet første gang? Jeg gjorde ikke det. Det er nok noen som opplever blod, men det er vel like mye pga av jenta er trang og sprekker litt enn at det er en "jomfruhinne" som revner.

Det er leit at dette skal bety så mye i en kultur. Hva med de jentene som aldri har hatt sammleie, men som blir stemplet som uren fordi han hun gifter seg med har blitt fortalt at det skal være blod på lakenet. Det er jo tragisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9821734

Og det er en av årsakene til at vi må få slutt på familiegjenforening. Så lenge man henter ektefeller fra utlandet vil denne primitive, ignorante og forferdelige ukulturen fortsette. Og trådstarter bidrar til å holde slike ukulturer vedlike.

Det er veldig trist at de fleste har oppfatningen av at alle som søker familiegjenforening er familier som ønsker å gifte bort døttre osv med tvang eller evt få "ettersendt" flere familiemedlemer til et mer lovende land. Jeg er selvsagt enig i at denne kulturen som fortsatt foregår i enkelte islam miljøer, er forferdelig, men husk at familiegjenforening gjelder alle!

Hvis du som nordmann møter ei jente/en gutt fra et annet land og ønsker å gifte deg med han/henne for å kunne bo sammen, må du gjennom akkurat de samme reglene som f.eks. en muslim. Det finnes tusenvis av norske menn og kvinner som sliter seg omtrent ihjel for å klare å oppfylle kravene for å få sin ektemann/kvinne til norge. De ender opp med å måtte leve i mange år fra hverandre kun for å få det til. Det er prisen de må betale for å ha forelsket seg i "feil person".

Beklager for å endre tema til trådstarter, men jeg følte behov for å pressisere dette..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...