Bozzeye Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hva har statsborgerskap med kultur å gjøre, og hvordan er statsborgerskap relevant? Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Du må ikke gifte deg med den personen dersom du er norsk statsborger, I norge mister du ikke statusen din på grunn av slikt tullball. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hva har statsborgerskap med kultur å gjøre, og hvordan er statsborgerskap relevant? Hvis denne personen familien har valgt til å gifte seg med sin datter ikke bor i norge en gang, for eksempel. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hva har statsborgerskap med kultur å gjøre, og hvordan er statsborgerskap relevant? Ved at han vet om norsk kultur, har kanskje hatt sex med andre selv. En som er importert fra utlandet er sannsynligvis ikke klar over f.eks at man kan miste jomfruhinnen ved sport osv. Regner med at det å snakke med vedkommende om problemer blir lettere når han kjenner igjen problemstillingene. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Ved at han vet om norsk kultur, har kanskje hatt sex med andre selv. En som er importert fra utlandet er sannsynligvis ikke klar over f.eks at man kan miste jomfruhinnen ved sport osv. Regner med at det å snakke med vedkommende om problemer blir lettere når han kjenner igjen problemstillingene. Det er veldig vanlig at menn fra islamsk kultur puler mye rundt, før de setter seg til ro med en jomfru. 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hehe, dere anbefaler griseblod. Griseblod til en muslimsk kvinne? Ellers, finn ut en løsning, iom. at det er så viktig for din familie vil du nok finne en løsning (ergo, finne en måte å lure dem til å tro at du er jomfru). 6 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Ved at han vet om norsk kultur, har kanskje hatt sex med andre selv. En som er importert fra utlandet er sannsynligvis ikke klar over f.eks at man kan miste jomfruhinnen ved sport osv. Regner med at det å snakke med vedkommende om problemer blir lettere når han kjenner igjen problemstillingene. Det er veldig vanlig at menn fra islamsk kultur puler mye rundt, før de setter seg til ro med en jomfru. Kun hvis henter kona fra utlandet, veldig mange muslimske jenter i Norge er seksuelt aktive selv om en ikke skulle tro det ut ifra klesstilen deres. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Kun hvis henter kona fra utlandet, veldig mange muslimske jenter i Norge er seksuelt aktive selv om en ikke skulle tro det ut ifra klesstilen deres. Det er jeg klar over, men man kan fremdeles finne jomfruer blant unge muslimske kvinner her og, den psykiske makten islam har over kvinner kan være overveldende til tider, spesielt hvis man ser det på nært hold hos sine kjære og nære. Men det er også vanlig praksis at man puler seg løs og så henter en jomfru fra hjemlandet i en liten landsby eller noe lignende. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Kan du ikke begynne på p-piller før bryllupet, og time mensen slik at du har det på bryllupsnatta? Postet av anonym: 3f72223ea9398556dca01e5399a6a342 9 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Klarer ikke å ta denne tråden på alvor. Men om du faktis er alvorlig så håper jeg du finner en løsning, eller får en løsning fra folka på forumet. (Nei, har ikke lest hva dere andre har skrevet ) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Kan du ikke begynne på p-piller før bryllupet, og time mensen slik at du har det på bryllupsnatta? Postet av anonym: 3f72223ea9398556dca01e5399a6a342 Det er faktisk ikke bare og bare og time så man får mensen akkurat i det øyeblikket man har sex. Det er et sjangsespill som man er dømt til og tape. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hvis du timer det slik at du får det noen dager før bryllupet, så bør det gå bra. Kommer jo og litt an på hvor lenge det er til bryllupet da. Postet av anonym: 3f72223ea9398556dca01e5399a6a342 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Ditt eget blod er uegnet til å bli oppbevart. Det vil koagulere ganske raskt hvis du ikke tilsetter natriumsitrat eller etylendiamintetraacetat. Da er det bedre å kutte seg et sted som ikke er lett synlig før akten, eller gå for falskt blod. Lenke til kommentar
Melkesjokoladen Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Minner folk om at islam i seg selv ikke er en veldig "dårlig" religion. Vi skal ikke glemme hvor mye sykt det står i Bibelen hos de som er kristne. Men, utfordringen i Islam er i all hovedsak menn. Jeg så en dokumentar om muslimske gutters holdning til sex. Guttene kunne pule så mye som de ville, men jenta de skulle giftes med måtte være ren. Dobbeltmoral på høyt nivå! Men TS, en ting. Dersom du ikke ønsker å gifte deg med denne mannen, eller ikke er klar, da skal du ikke giftes heller. Husk det. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Hei. Først vil jeg si at jeg er en jente på 18 som er muslim. Som dere har sikkert hørt tidligere må jenter i islam være jomfru til den dagen de gifter seg. Jeg er dessverre ikke jomfru, og har et problem nå. Jeg skal ha bryllup. Jeg kan dessverre ikke ta operasjon fordi det koster mye og for det andre kan jeg ikke reise bort alene. Jeg kan heller ikke si at jeg ikke har jomfruhinne når jeg ble født eller har mistet den, rett og slett så forventer de noen par dråper blod. Vær så snill gi meg tips om hvordan jeg kan klare å få blod på lakenet denne natten uten å få det oppdaget og i tillegg kommer svigermoren min til å se blodet på lakenet. Da har jeg lest tidligere at noen sprøyter blod i skjeden, andre skjærer seg nede med en barber blad og noen har kjøpt falsk jomfruhinne fra Japan eller Kina. Men, jeg er ikke sikker på om hvordan det gjøres og om hvilke metode kan vær best og mest lurt. Men i tillegg trenger jeg masse tips fra de som kan virkelig hjelpe meg. Jeg takker dere på forhånd og gir en stor klem til alle som orker å støtte meg ved å bruke tid på meg. Dette her er bullshit! Du kan høre om og lære om jomfruhinnen på Ekko, NRK P2. Podcasten finner du her: 02.05.2011 Jakten på jomfruhinnen Du kan erstatte ordet "jomfruhinne" med skjedekrans. Det er ikke mulig å undersøke om en kvinne har hatt sex på skjedekrans. Jomfruhinnen eksisterer ikke. "Troen på hinnen har jo sørget for å kontrollere kvinner. Det har vært slik at man skulle være uskyldig når man gifter seg, og fortsatt er det slik i mange kulturer." Når skal muslimske menn lære seg at skjedekransen ikke fungerer slik at det automatisk blir blod? Det er ikke mulig å operere seg jomfru eller operere ny skjedekrans. Hvorfor skal du la svigermor undersøke lakenet som du og mannen din har hatt sex på? Hva slags perverse tradisjoner er dette egentlig? Kan ikke du få ha din seksualitet med mannen din privat? Kjæresten min hadde aldri vært sammen med meg dersom ikke vår sex var en privatsak. Familiemedlemmer skal ikke ha noe å si på det. Det eneste som mangler nå, er at han du skal gifte deg med er fettern din! Så får dere tilbakestående barn på kjøpet. Den beste løsningen er å være ærlig med din mann. Om han ikke tolererer ærligheten får du finne deg en bedre mann! Kan du ikke begynne på p-piller før bryllupet, og time mensen slik at du har det på bryllupsnatta? Tror ikke muslimske kvinner kan ha sex når de har mensen. Endret 1. juni 2011 av Abigor 6 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Det med inspeksjon av sengelakenet leste jeg om i Sagaen om Isfolket. Dette var da på 1600-tallet... 1 Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Viss hun likevel skal lyve om at hun er jomfru kan hun vel likevel lyve om å gå på p-piller? Du vil vel ikke ha barn med en gang uansett? Og en spørsmål til TS: ER du og din fremtidige mann norske statsborgere? Isåfall ville jeg aldri ha funnet meg i dette. Og elsker du mannen din skal du kunne få ham til å forstå, og lure svigermoren din. Men jeg ville valgt å bare drite i å vise lakenet til svigermoren din. Jeg skjønner at dette er en vanskelig situasjon, men du kan ikke leve for svigermoren din resten av livet, du er ditt eget individ! Stå opp mot hun nå, dette trenger du på ingen måte å finne deg i om du er norsk statsborger! Se lakenet? Kjæresten min hadde dødd av flauhet om moren min hadde sett hennes blodige laken! Perverst og sykt og feil. Lenke til kommentar
Sobril Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Selv er jeg ganske sikker på at jeg mistet jomfruhinna da jeg var 5. Hoppet i en køyeseng, madrassen ramlet ned, men det gjorde IKKE jeg. Ramlet overskrevs på sengekanten. Det gjorde vondt og blodet rant. Vi lever i 2011, og dine svigerforeldre BØR vel vite at jomfruhinnen kan forsvinne uten samleie. Til og med uten blod. Eller nekter de å godta realitet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå