Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ikke jomfru, trenger hjelp har bryllup snart


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Først vil jeg si at jeg er en jente på 18 som er muslim. Som dere har sikkert hørt tidligere må jenter i islam være jomfru til den dagen de gifter seg. Jeg er dessverre ikke jomfru, og har et problem nå. Jeg skal ha bryllup. Jeg kan dessverre ikke ta operasjon fordi det koster mye og for det andre kan jeg ikke reise bort alene. Jeg kan heller ikke si at jeg ikke har jomfruhinne når jeg ble født eller har mistet den, rett og slett så forventer de noen par dråper blod.

 

Vær så snill gi meg tips om hvordan jeg kan klare å få blod på lakenet denne natten uten å få det oppdaget og i tillegg kommer svigermoren min til å se blodet på lakenet. Da har jeg lest tidligere at noen sprøyter blod i skjeden, andre skjærer seg nede med en barber blad og noen har kjøpt falsk jomfruhinne fra Japan eller Kina. Men, jeg er ikke sikker på om hvordan det gjøres og om hvilke metode kan vær best og mest lurt. Men i tillegg trenger jeg masse tips fra de som kan virkelig hjelpe meg. Jeg takker dere på forhånd og gir en stor klem til alle som orker å støtte meg ved å bruke tid på meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du aldri trent hard? Den kan jo sprekke når du sykler eller driver kampsport feks. Se http://www.klara-klok.no/wips/1227620725/caseId/1313102556

 

 

Når sjekker de blodet da? Kan du ikke lage et lite hakk i tåa eller noe, oppbevare blodet i et glass, for deretter å helle blodet ut på senga etter samleiet?

 

Ellers greier jeg ikke helt sette meg inn i situasjonen. Er det virkelig sånn at de må sjekke om det kommer blod eller ikke? Hva skjer om de ikke finner blod?

 

Postet av anonym: 4e49cb8f7ad52f647e60616788d32e6b

Lenke til kommentar

Dette er tull da jomfruhinnen sprekker gjerne før du har sex. Det at det kommer blod eller ei på lakenet beviser INGENTING.

 

Forøvrig så kan du få tak i en pipette på apoteket f.eks. Den ser sånn her ut:

http://www.scuddlebutt3.co.uk/pipette.jpg

 

Så tar du mensenblod og oppbevarer dette i enn sånn her:

http://nettavis.skolenettet.no/PageFiles/27917/IMG_3921.JPG

 

Varm blodet opp, ha i pipetten, så drypper du litt blod på lakenet. TADA!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg skal prøve å svare dere så bra jeg klarer.

 

Først skal jeg svare på det første spørsmålet: Det er slik at svigermora og mannen din, altså den du gifter deg med vil se blod på lakenet. Under samleie vil han se blodet, mens svigermora vil neste morgen se lakenet med blodet på. Det vil være et tegn på at jenta er "ren" som de kaller det. Hvis de ikke ser blod på lakenet vil det dukke opp mistanker om at du ikke er jomfru og har hatt samleie med noen tidligere. Det er noe hardt i islamske kulturen og du vil da miste hele statusen i samfunnet pluss at familien din vil også miste statusen. Det er også noen familier som vil ikke godta jenta lenger siden hun ikke var "ren". Derfor er det ganske viktig for oss muslimske jenter å ha blod på lakenet.

 

Til det neste tipset som du ga vil jeg først si takk. Ja, jeg har også hørt det med å sprøyte inn blod i skjeden men som sagt må jeg være ganske forsiktig slik at det ikke oppdages. Det eneste spørsmålet jeg dukker opp med er : "enn om det renner ut blod før vi begynner å ha samleie? vil han ikke da spørre meg om hvorfor det rent blod da jeg ikke har mensen og enda ikke begynt å ha samleie?" og derfor klarer jeg dessverre til å ikke bli sikker på om jeg skal prøve den metoden, men jeg er nødt til å prøve noe og det kan godt hende at jeg tar for meg og prøver dette.

Lenke til kommentar

En annen ting også: ønsker man virkelig å være gift med noen man ikke kan dele slike ting med??

 

Edit: Selvsagt vet jeg hva jeg snakker om, jeg kommer fra en muslimsk familie selv, men kunne ALDRI finne meg i å være sammen med noen som setter hele vår framtid i grus på grunn av noe slikt!

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 7
Lenke til kommentar

En annen ting også: ønsker man virkelig å være gift med noen man ikke kan dele slike ting med??

 

Det er selvsagt sant men kulturen vår er slik og når 85% av islamske menn forventer blod på lakenet er det ganske få personer som godtar slike hendelser. Menn i islam vil ikke dele kvinnen med noen andre, de klarer ikke å godta at de har vært sammen med noen andre tidligere. Om ei jente forteller det til mannen så er det to ting som kan hende :

 

1. Han godtar det, men han vil tenke på det og det vil ta tid før han glemmer det og derfor vil du som kvinne føle deg undertrykt og i flere situasjoner ikke ha rett til å si din mening f.eks hvis han har gjort noen feil klarer du å ikke si noe for at han har godtatt det du har gjort.

 

2. Han vil ikke godta dette og når familiene og slektninger og folk omkring spør om hvorfor dere ikke giftet dere vil han si at jenta ikke var "ren", og da vil alt bli slutt for familien til jenta og jenta selv, fordi de vil bli undertrykt av hele samfunnet og vil miste hele statusen.

 

Jeg regner med at dere forstår om hvor viktig det er med å få blod på lakenet, og jeg angrer for å hatt samleie tidligere.

Lenke til kommentar

Ser du sier at det er veldig viktig, men hvor viktig kan det egentlig være?

Kan aldri tenke meg at noen skulle bli sur og grinete bare fordi du ikke blør når dere har sex første gangen.

Jeg for min del hadde nå foretrekt ingen blod i det hele tatt, er jo bare gris. Og hva i helvete er greia med at svigermora di skal finne blodet ditt på lakenet, det er bare sykt. Det er jo dritflaut dersom noen i familien finner noe sånt.

 

Og en ting til: Har du faktisk lyst å dele resten av livet ditt med denne mannen og hans familie som er så opptatt av jomfrublodet ditt?

Du er 18 år gammel, ingen gifter seg da. Du skal ha det gøy nå og ligge med de du vil uten at noen skal henge seg opp i om du blør eller ikke.

Endret av Absolut
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Snakk med din kommende ektemann, (regner med at han er norsk) og få til en løsning med fake blod eller oppspart blod som dere kan vise til svigermoren din.

 

Dette er snakk om mannen du kommer til å være gift med resten av ditt liv, dere kommer til å dele alt sammen, så hvorfor ikke starte med engang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En annen ting også: ønsker man virkelig å være gift med noen man ikke kan dele slike ting med??

 

Det er selvsagt sant men kulturen vår er slik og når 85% av islamske menn forventer blod på lakenet er det ganske få personer som godtar slike hendelser. Menn i islam vil ikke dele kvinnen med noen andre, de klarer ikke å godta at de har vært sammen med noen andre tidligere. Om ei jente forteller det til mannen så er det to ting som kan hende :

 

1. Han godtar det, men han vil tenke på det og det vil ta tid før han glemmer det og derfor vil du som kvinne føle deg undertrykt og i flere situasjoner ikke ha rett til å si din mening f.eks hvis han har gjort noen feil klarer du å ikke si noe for at han har godtatt det du har gjort.

 

2. Han vil ikke godta dette og når familiene og slektninger og folk omkring spør om hvorfor dere ikke giftet dere vil han si at jenta ikke var "ren", og da vil alt bli slutt for familien til jenta og jenta selv, fordi de vil bli undertrykt av hele samfunnet og vil miste hele statusen.

 

Jeg regner med at dere forstår om hvor viktig det er med å få blod på lakenet, og jeg angrer for å hatt samleie tidligere.

 

Som jeg editet i innlegget mitt så forstår jeg da jeg kommer fra en muslimsk familie selv, men det blir fremdeles for dumt at du skal bry deg om slike idiotiske ting da du mest sannsynlig bor i norge. Du mister ikke venner eller familie på grunn av at du ikke blør, og alle de andre kan dra til helvete, for å si det enkelt. Skam og ære og alt det tullet det tells ikke! Jo fortere du klarer å bli kvitt den tankegangen at du MÅ være slik og slik for at du skal bli lykkelig og suksessfull jo fortere kan du nyte livet fult ut.

 

Jeg MÅ bare få sagt det. Islam er nok den sykeste troen jeg vet om. Yeeeeeeeeeeeez

 

Islam er blitt satt tilbake av maktsyke menn, dagens islam minner veldig mye om kristendommen i middelalderen :tease:

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Snakk med din kommende ektemann, (regner med at han er norsk) og få til en løsning med fake blod eller oppspart blod som dere kan vise til svigermoren din.

 

Dette er snakk om mannen du kommer til å være gift med resten av ditt liv, dere kommer til å dele alt sammen, så hvorfor ikke starte med engang.

Dersom mannen var norsk hadde han ikke brydd seg. Jeg antar det ikke er tilfellet her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Uten at jeg har noen forslag utover de som er nevnt her, må jeg bare tilføye at hvis det skulle skjære seg, må du hardnakka påstå at du var jomfru og vise til empiriske kilder som sier at det er helt vanlig at jenter ikke blør første gang de har seg. Fraværende blødning eller hinne er dårlige indikator på om det har vært noe i skjeden før. Det er helt vanlig at begge disse er fraværende, eller lite merkbare hos en jomfru.

 

Er de rasjonelle mennesker vil de i alle fall vurdere dette. Ellers ville jeg sterkt råde deg til å oppsøke hjelp hvis dette er ufrivillig

Lenke til kommentar

Snakk med din kommende ektemann, (regner med at han er norsk) og få til en løsning med fake blod eller oppspart blod som dere kan vise til svigermoren din.

 

Dette er snakk om mannen du kommer til å være gift med resten av ditt liv, dere kommer til å dele alt sammen, så hvorfor ikke starte med engang.

Dersom mannen var norsk hadde han ikke brydd seg. Jeg antar det ikke er tilfellet her.

Mente ikke etnisk norsk men norsk som i norsk statsborger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...