Znaky Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hei, Mitt forrige hovedkort sluttet å funke plutselig, det var en kjent hovedkortfeil som var grunnen til det. Akkurat satt inn nytt hovedkort, men strømmen er på i under et sekund. Kan det være strømforsyningen som er ødelagt, eller kan det være noe annet? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 For svak PSU, løse kabler. Prøv bare å koble til hovedkort med 24pins + 4 pins i tilkobling om du bruker det. Og se om det virker? Tror lite på du er like uheldig med ditt neste hovedkort, men kan jo være tilfelle det og. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 http://tech-reviews.co.uk/articles/boot-your-psu-without-a-motherboard/ Start kun psu alene, kjører den ikke da er den død. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 http://tech-reviews.co.uk/articles/boot-your-psu-without-a-motherboard/ Start kun psu alene, kjører den ikke da er den død. Det lyste såvidt i lysene. Da må jeg ha ny strømforsyning, kanskje jeg ikke trengte hovedkort allikevel, men men. Noe tips til strømforsyning? 750W? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Husk at de to pinnene må være koblet sammen hele tiden så lenge PSU skal være på. Fjerner du ledningen så stopper PSU-en. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Husk at de to pinnene må være koblet sammen hele tiden så lenge PSU skal være på. Fjerner du ledningen så stopper PSU-en. Ja, Lysene lyste såvidt, ventet litt, skrudde av PSU og dro ut kabelen etterpå. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Glemte også å nevne at noen PSU-er ikke liker å bli starta uten last, men må startes med f.eks. en harddisk eller noe tilkoblet. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Det samme skjer med harddisker koblet til. Noe mer som kan gjøre at den funker? Eller tips til ny bra forsyning, ikke altfor dyr. Endret 28. mai 2011 av Znaky Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg har hatt dårlige erfaringer med Chieftec-PSUer men ganske gode med Cooler Master. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Hehe, chieftec jeg har nå. Får lete litt rundt i morgen Lenke til kommentar
War Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Komplett.no , trykk på superweekend-banner nå i helga. PSU til halv pris. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Hjelper meg ikke når jeg ikke har penger :-\ Lenke til kommentar
War Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 PM meg navn og adresse så skal jeg sende deg en 1 mnd gammel Corsair 850W PSU helt gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå