HelloKjersti Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Har musikkspillsjangeren utspilt sin rolle? Les hele saken Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Håper GH og RB har sett veiens ende, samme greia, spill etter spill, uten forandring (sett vekk i fra forskjellige sanger). La oss få noe nytt, der vi kan bruke andre spilleredskap enn en håndkontroll. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Selv om bobla har sprukket så er grunn-konseptet bra nok til at det sannsynligvis kommer alltid til å eksistere i bakgrunnen. Uansett om mange av de som kjøpte GH1 når det kom ut er møkka-lei så er det alltids såpass mye rotasjon i kundebasen at det til enhver tid vil være en god del folk som oppdager sjangeren for første gang. Bare å ta meg selv som eksempel, hadde ikke spilt noen av dem før i fjor sommer, og kosa meg gjennom hele sommeren med RB2. Er som Giantbomb har snakka om noen ganger: "Det er alltids noen som har en eller annen versjon av Mario Kart som den første de spilte, og uansett hvor dårlig vi synes den var så synes de den var utrolig bra". Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg begynte med guitar hero world tour. Og selv om det er altfor utspilt, vil jeg gjerne kjøpe RB3 med ekte gitar. Alt annet bryr jeg meg ikke om. Problemet er at det ikke er noen som selger det i Norge, så jeg får kjøpe fra Ebay i stedet.. Hvorfor det ikke er noen som selger det i Norge skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Tja, hvis de vil at vi skal kjøpe Rock Band 3 på grunn av pro-modusen, kunne de jo kanskje begynne med å selge Squier-gitaren (med strenger) i andre land enn bare USA. Lenke til kommentar
klabbus Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Jeg kjøpte Squier-gitaren fra thomann.de. (nå er de utsolg) Vil anbefale alle å prøve å få tak i en. Det er med eke gitar Rock Band virkelig blir bra Endret 29. mai 2011 av klabbus Lenke til kommentar
BionicPanda Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Noen andre som så Alpine Hero innslaget? Utrolig bra Lenke til kommentar
Dinoman87 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 greit nok, Harmonix skal ta en lang pause med å produsere nye disker til Rock Band, men det er fordi de helst vil satse på DLC (nye sanger hver uke) isteden en stund.. og kanskje en 4'er i 2012-2013 Lenke til kommentar
morphling Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Det ser ut til at Redaksjonen til stadighet glemmer at det i september er planlagt et nytt spill som heter Rocksmith fra Ubisoft. Her kan man bruke helt vanlige gitarer om man har slikt liggende. Lenke til kommentar
Dinoman87 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 hah, det spillet kommer til å floppe like mye som Power Gig gjorde.. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 hah, det spillet kommer til å floppe like mye som Power Gig gjorde.. Hva baserer du det på? Lenke til kommentar
Dinoman87 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 jeg baserer det på at alle andre som enn RB & GH som har prøvd å få til noe i rytmespillverdenen har ikke stått i mål mot dem, sånn som Rock Revolution og Power Gig... begge spill har ikke hatt noen stor suksess slik som Guitar Hero og Rock Band har hatt, derfor mener jeg at Rocksmith også kommer til å gå den veien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå