nettp Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Kjøpte en nattbukse av merket Calvin Klein hos Dick& Daisy Madla Amfi til min kone. Konklusjonen er at dette er den verste butikken vi har vært borti vedr kundebehandling og garanti. Vi ble regelrett svindlet.Etter en uke begynte fargen å forsvinne fra et punkt på buksen. Etter tre måneder var det flere slike punkter på buksen, hvor fargen var blitt borte og vi satt igjen med en bukse med flere hvite spotter. Etterhvert begynte det å gå hull i disse hvite spottene. Vi leverte buksen inn for reklamasjon og ble møtt av en imøtekommende butikkmedarbeider som mente at dette var en soleklar garantisak og lovet at sjefen skulle ringe tilbake. Dette skjedde ikke så vi måtte purre. Da vi omsider fikk kontakt med butikksjef, møtte vi null forståelse for saken. Vi ble mistenkeliggjort og det var ikke engang tale om at dette skulle gå på garanti. Kundeservicen var elendig og arrogant. Istedenfor at butikksjefen ønsket å høre på oss, ble vi som nevnt mistenkeliggjort. Igjen sitter vi derfor med en ødelagt Calvin Klein bukse etter 3 måneder, en grusom kundebehandling ved Dick & Daisy Madla Amfi. Jeg fraråder absolutt alle fra å handle her. De bryr seg overhodet ikke i om produktet deres går i stykker og skylder på kunden slik at de slipper å ta produktet i retur. Kjeden er sikker grei, men denne butikken ved Madla Amfi må dere holde dere langt unna pga deres holdning og behandling av kunder. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Virker rart at en Calvin Klein bare plutselig får denne typen feil. Kan det være falsk vare? Hør med en annen forhandler som selger CK om de har opplevd noe lignende, og kanskje noen eksperter på CK kan undersøke den og finne ut om den er fake. I såfall kan du få tatt hevn på forhandleren. 2 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Forbrukerrådet er neste skritt dersom butikken nekter å ta imot en reklamasjon og du er helt sikker på at dette ikke er selvforskyldt. Å slenge rundt seg med ordet "svindel" er ekstremt populært, men ganske tåpelig når du ikke har noe annet enn en forbrukertvist. Om du er så overbevist om at butikken svindler deg, går du til politiet og anmelder det, siden det i så tilfelle er snakk om et straffbart forhold. 3 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hei, utrolig trist å høre at sånt skjer.. Som nevnt over, så må du ikke gi deg. Selv om det ikke er store summen det er snakk om, så er det en prinsippsak. Jobber selv i en klesbutikk og vi har det ihvertfall slik at "kunden har alltid rett" Tidligst forrige uke kom det en kunde og sa at genseren han kjøpte krympet litt i vask, 60 grader.. Selvsagt, bumull skal vaskes på 40. Men vi har fått beskjed fra sjefen om å bare at imot varen, smile og gi kunden en ny vare og si "Velkommen tilbake" på veien ut. Slik skal det være i alle seriøse butikker som er interessert i å selge.. Skjønner meg ærlig talt ikke på slike drittbutikker med drittservice. Det er mye mer penger å hente fra kunder som kommer og handler for 10 000kr i løpet av en periode på 3-4 år enn en kunde som kommer en gang, kjøper en bukse for 400kr, får drittservice og man ser personen aldri igjen. Stå for ditt og krev pengene tilbake. Eksemplene mine var for å vise et poeng, og ikke rose kjeden jeg jobber i. Derfor lar jeg være å nevne navn på butikken 1 Lenke til kommentar
papirkutt Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 jeg har ingen erfaring med slikt selv, men en venninne av meg kjøpte en merkekjole på salg i en (riktignok) småshady butikk på løkka og den raknet bokstaveligtalt i sømmene etter et par uker, det var litt samme greia hun gikk tikbake til butikken og butikksjefen nektet for at det var noe feil med kjolen. så hun ringte til kontoret for merket i norge og spurte om butikken, forklarte problemet og fikk beskjed om at de ikke solgte varer til den butikken og var veldig glad for å høre om dette, de fikk henne til å sende kjolen og kvitteringen til dem og fikk et gavekort i posten fra de. Jeg ville rett og slett ha sjekket om du kunne kontaktet CK i norge og forklare for dem, om du har kviteringen så sjekk om det står CK bukse eller noe slikt. jeg er sikker på at de blir takknemlige for å høre om slike ting. Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 her har du fått noen gode svar fra flere, eog jeg vil henge meg p åå si at du må ringe importøren eller hovedkontoret i norge for så å fortell din versjon. du skal bare se at det ordner se gog vel så det for dere da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå