Astl Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Hei,Jeg har lest endel her om hva som er ok sammen osv men er ikke helt sikker så bare lurer på om noen kan ta en titt på lista mi? Kan jeg sette inn 2x6gb ram istedenfor de 6 jeg har satt opp? er usikker på om det er plass. Mulig det er litt lite strøm. Edit: den skal brukes til spilling/film og slikt hvis det betyr noe,skal ikke overklokkes heller. Processor Harddisk2 Harddisk1 Minne Hovedkort Kabinett Strøm DVD/Blueray Skjermkort Endret 28. mai 2011 av Astl Lenke til kommentar
War Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 [b][size="3"][color="#00306B"]Handlevognen er tom.[/color][/size][/b] Lenke til kommentar
Astl Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 [b][size="3"][color="#00306B"]Handlevognen er tom.[/color][/size][/b] Beklager,fant ikke ut hvordan man viser en handleliste men la de ut hver for seg. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Burde ikke kjøpe 3-kit med ram , det er til x58 kort med 6 minnekanaler. Kjøp 2 eller 4 brikker. Lenke til kommentar
Astl Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Burde ikke kjøpe 3-kit med ram , det er til x58 kort med 6 minnekanaler. Kjøp 2 eller 4 brikker. Hva med de her da? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Et godt valg. Helt greie brikker, som ikke stikker for mye opp (i motsetning til andre brikker på markedet med svære kjøleribber), et greit fortrinn om du etterhvert velger å montere en svær viftekjøler. Ellers ville jeg valgt Define R3 istedenfor Define XL. XL blir fort i overkant stort, faktisk så stort at du kan få problemer med å strekke strømkablene dit de skal. R3 er stort nok til at jeg får plass til både to stk HD 5850 og en Noctua NH-U12P-kjøler. DVD-brenneren din passer ikke i kabinettet uten bracket (slimline). Skal du først bruke flere hundre kroner på dette, kan du vel så gjerne gå for blu-ray først som sist. Gå heller for denne strømforsyningen. Generelt bedre strømforsyning, og på tilbud hos Komplett for tiden. Lenke til kommentar
Astl Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Ok da har jeg bytta ram,strøm,kabinet og DvD spillern. Edit: forresten,er det her riktig OS? det sto 32/64 bit men synes nesten alle de hadde var like. Endret 28. mai 2011 av Astl Lenke til kommentar
phlake Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Anbefaler deg å sette opp lista på Dustin, så kanskje du sparer litt penger. Ellers ser oppsettet bra ut. Har selv XMS3 1600mhz og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Me Gusta Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Anbefaler deg å sette opp lista på Dustin, så kanskje du sparer litt penger. Ellers ser oppsettet bra ut. Har selv XMS3 1600mhz og er kjempefornøyd. Ja, anbefaler på det sterkeste å bruke dustinhome.no lave priser, god kundeservice og gode leveringstider. Edit: glemte forresten å spørre deg hvor mye du hadde satt som en max pris. Edit 2: Kjøp heller OCZ VERTEX 2 2,5" 120GB SSD, eller så kan du jo selfølgelig kjøpe 2 60 GB isteden for 120 GB og sette dem opp i Raid 0 Endret 28. mai 2011 av mooo3n Lenke til kommentar
War Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 OS er somregel 32/64-bit hvor man velger rett kode for det man vil om begge står oppgitt. Lenke til kommentar
Astl Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Ja jeg skulle nok sjekka prisen andre plasser før jeg bestilte men tenkte aldri på det. Da er det bestilt ihvertfall så takk så mye for svarene jeg fikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå