Breidablik Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe Samsung Galaxy S II, og lurer litt på valg av abonnement. Jeg ser på sidene til Telenor at de både har telefonen med "Kort&Kontant" til 4599,- og "Uten Abonnement" til 5299,-. Jeg lurer litt på forskjellene her. Hva hindrer meg i å kjøpe telefonen med Kort&Kontant, for så å endre det til noe annet med en gang jeg får telefonen? Er det noen grunn til å betale 700,- for... vel, ingenting? Eller er det noe jeg ikke forstår her? Så vidt jeg ser er begge telefonene uten binding, og begge er låst til Telenor/Djuice. Ellers er den eneste forskjellen at man må velge å ha Kort&Kontant til man får telefonen... Noen som har noen formeninger her? Kan jeg ikke bare kjøpe telefonen med Kort&Kontant og endre det senere selv? Endret 28. mai 2011 av Breidablik Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Umm..... Bump? Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Du kan fint kjøpe den med Kort & kontant ja, for så å endre til et annet abonnement. Med kontantkort er det ingen avtaletid. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Takker! Da lurer jeg bare på hvorfor prisen på telefon uten abonnement er så mye høyere enn med Kort&Kontant... Det gir ikke helt mening i mine øyne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå