*F* Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Ok, da skulle jeg kjøpe noen småting jeg trengte på dealextreme, bank kortet mitt måtte reaktiveres og jeg måtte dermed skrive inn denne 4-sifrede koden, vel, jeg skrev koden feil for mange ganger og nå er mitt visa kort bannet fra PayPal, og jeg har da ingen mulighet for å bruke på det DealExtreme. Så, om noen kunne satt over 100kr til [fjernet] så skal jeg sende tilbake pengene til din vanlige bank konto umiddelbart, bare og sende konto nr på PM. - Evelen Endret 29. mai 2011 av tom waits for alice Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Ta kontakt med paypal norge på mandag og forklar situasjonen, du skrev bare koden feil / dataproblemer med verifisering av kode. https://www.paypal.com/no Ingen gidder å risikere å miste 100 spenn fordi du angivelig ikke klarte å re-aktivere visa kortet ditt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 PayPals kundeservice:For øyeblikket tilbyr vi støtte på engelsk. Vennligst henvend deg til oss på et språk vi støtter. Tror ikke det, suger max i engelsk Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 PayPals kundeservice:For øyeblikket tilbyr vi støtte på engelsk. Vennligst henvend deg til oss på et språk vi støtter. Tror ikke det, suger max i engelsk Synd det, vi er ikke pengepungen din. Du kan sette inn penger til paypal via banken din. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Spør dine venner på facebook. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg gjorde dette og fikk ikke pengene tilbake!!! 1 Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg satt også inn penger, men gikk inn i tråden for å skrive dette og så FTW sin post. Jeg har ende ikke fått pengene mine og det har gått over ett døgn! IKKE TRO PÅ DENNE POSTEN! 4 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Ok, da skulle jeg kjøpe noen småting jeg trengte på dealextreme, bank kortet mitt måtte reaktiveres og jeg måtte dermed skrive inn denne 4-sifrede koden, vel, jeg skrev koden feil for mange ganger og nå er mitt visa kort bannet fra PayPal, og jeg har da ingen mulighet for å bruke på det DealExtreme. Så, om noen kunne satt over 100kr til [email protected] så skal jeg sende tilbake pengene til din vanlige bank konto umiddelbart, bare og sende konto nr på PM. - Evelen Som andre har nevnt: Du kan overføre penger fra bankkontoen din til paypal. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Eg fikk heller ikke pengene tilbake fyren scammer! :O Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Unnskyld at jeg spør, men hva som fikk dere til å overføre 100 kroner til en totalt ukjent person sånn helt uten videre? Og hvordan kan dere si at dere ikke fikk pengene tilbake når bankene ikke har overføring i helgene? Er det noe jeg missforstår med denne tråden eller? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Ingen har sendt meg hverken penger eller konto nr, så muligheten er her enda Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Om noen faktisk hadde overført penger så ville vedkommende vært en tulling som ville trodd at han fikk penger tilbake før mandag uansett... Med mindre dere tilfeldigvis har samme bank... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Nok trolling for idag. Geir 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg