hoyre Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Trenger man boka mye på del 2 er man doomed. Hehe, sant! Lenke til kommentar
V_B Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Greit. Jeg er doomed. Hvis det er en trøst, så er vi hvertfall i samme båt! Tips: Noter ned svarene du får, så kan du sjekke dem på wolfram alpha når du kommer hjem. Da er det lett å se om det holder til en 2`er Nei, men da må du ha rundt 75-85% riktig på del 2 Del 2 pleier vel å være rundt 36 poeng, og man trenger 15 poeng for 2`eren. Så det blir vel mer rundt 40% riktig på del 2, om man flopper del 1 totalt. @Tellicherry: Kan også nevne at oppgaven med alternativer er fjernet i år, så da blir det jo bare enda mer helsikke å regne på. Ser mørkt ut dette her.. Endret 30. mai 2011 av Vegpeg Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hvis det er en trøst, så er vi hvertfall i samme båt! Tips: Noter ned svarene du får, så kan du sjekke dem på wolfram alpha når du kommer hjem. Da er det lett å se om det holder til en 2`er Tips: Jobb såpass mye med matematikk at du blir såpass sikker at du slipper å gå på wolframalpha for å finne svaret på enkle derivasjoner.. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ja, det skjønner jeg jo godt. Problemet er bare å få tid til å jobbe med et privatistfag, når man har fulle dager fra før. Men tror det gikk sånn tålig idag. Burde hvertfall holde til bestått, og det er alt jeg trenger Lenke til kommentar
tellicherry Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hvordan gikk det? Til helvete og litt lenger Det her var egentlig bare trist fra ende til annen. Lenke til kommentar
Berga Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hva hadde folk her problemer med egentlig? Selv hadde jeg problemer med å løse vektoroppgaven(oppgave 5), men er spent på å høre hva dere syntes Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Jeg slet en del med oppgave 6(den om trigonometriske funksjoner). Vektoroppgaven var grei. Det var et eksempel i boken min som jeg fulgte Endret 31. mai 2011 av logaritmemannen Lenke til kommentar
stifa Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Kan noen uploade den, så jeg kan se morroa jeg gikk glipp av? (Kom opp i kjemi 2 og nynorsk når jeg håpa på R2...) Lenke til kommentar
Berga Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 vet ikke om den ligger tilgjengelig ennå, kommer vel på udir etter hvert. Lenke til kommentar
operg Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Eksamensoppgavene pleier ikke å komme på udir.no før flere måneder etterpå. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Rekker dessverre ikke å scanne og legge ut nå, men skal gjøre det senere i dag. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Ja, det skjønner jeg jo godt. Problemet er bare å få tid til å jobbe med et privatistfag, når man har fulle dager fra før. Men tror det gikk sånn tålig idag. Burde hvertfall holde til bestått, og det er alt jeg trenger Tenker du på at du har fulle dager fordi du går VGS fra før? Tro meg, det er ingenting i forhold til det som kommer når du begynner på universitetet.. Som VGS elev har man jo "fri" fra 15-16 og resten av dagen, bruk den tidne på å gå gjort leksene og lesinga unna effektivt og fort så skal det gå helt fint. Endret 1. juni 2011 av Deneb 1 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Den har blitt lastet opp av noen på matematikk.net Se der Lenke til kommentar
V_B Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Tenker du på at du har fulle dager fordi du går VGS fra før? Tro meg, det er ingenting i forhold til det som kommer når du begynner på universitetet.. Som VGS elev har man jo "fri" fra 15-16 og resten av dagen, bruk den tidne på å gå gjort leksene og lesinga unna effektivt og fort så skal det gå helt fint. Hehe, nei, er nok litt eldre enn det. Jobber fulltid, tar fulltid teknisk fagskole og har tatt privatist i fysikk og R2 Derfor er det skralt med tid til å lese matte Lenke til kommentar
V_B Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hva hadde folk her problemer med egentlig? Selv hadde jeg problemer med å løse vektoroppgaven(oppgave 5), men er spent på å høre hva dere syntes Jeg dummet meg for det meste ut i del 1. De var egentlig ikke så vanskelige, bortsett fra det geometriske resonnementet og induksjonsbeviset (resonnementet skjønte jeg ikke hva de mente, induksjonsbeviset husket jeg ikke). Del 2 er jeg litt usikker på. Oppgave 4 var grei tror jeg, men slet med resonnement der også. Oppgave 5 tror jeg at jeg fikk til de 2 første. Resten rakk jeg ikke å gjøre. Oppgave 6 gikk dårlig siden jeg ikke husket fortegnslinje fra R1. Oppgave 7 gikk sånn tålig, selv om fortegnslinja og limes ødela litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå