Gå til innhold

Spill som fulgte med Komputer for Alle magasinet.

Gjest medlem-197195

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-197195

Kan huske jeg hadde abbonement på ett blad som het komputer for alle eller noe sånt..

Alle disse bladene hadde en cd med seg, der det var en del program og spill som fulgte med.

Vet noen en måte jeg kan finne disse spillene igjen? En slags liste eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-197195

Var akkurat det jeg så etter, tusen takk!

Men cd'ene jeg refererer til er mange år gamle, og nei, jeg finner dem ingen sted.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-197195

Noen gamle spill som jeg ikke husker navnet på.

Hadde vært en enorm nostalgi bombe, er alltid fustrerende å se etter spill du ikke kan navnet på.

Men jeg husker mange av de kom fra disse CD'ene.

Lenke til kommentar

Noen gamle spill som jeg ikke husker navnet på.

Hadde vært en enorm nostalgi bombe, er alltid fustrerende å se etter spill du ikke kan navnet på.

Men jeg husker mange av de kom fra disse CD'ene.

Hvor gammelt er dette bladet? Husker også jeg var veldig glad i å samle spill fra dette bladet i mine yngre dager (10-12 år?) :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-197195

Jeg var vel 7-10 år, ja.

Er ikke bare spill fra disse CD'ene, men noen var det.

Det jeg husker best er ett der du styrer ett romskip ned en slags endeløs plattform i verdensrommet og skyter ned hindringer. Aner ikke hva navnet var, men var noe sånt.

Husker knapt hva spillene var om, men hadde vært helt sinnsykt moro å få spilt de igjen, etter så mange år.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest medlem-105082

Har faktisk en god del av disse "K-CD'ene" hjemme. Tror jeg må finne de fram igjen for nostalgiens skyld. Husker at på midten av 90-tallet, kom CDene med gult design, før de skiftet over til sort farge rundt 99/2000. Så fantes det slike "spesielle" CD'er som var rød, og var fullspekket med spill.

Lenke til kommentar

Har faktisk en god del av disse "K-CD'ene" hjemme. Tror jeg må finne de fram igjen for nostalgiens skyld. Husker at på midten av 90-tallet, kom CDene med gult design, før de skiftet over til sort farge rundt 99/2000. Så fantes det slike "spesielle" CD'er som var rød, og var fullspekket med spill.

Jeg hadde en hel spindel av disse gule CD-ene. Den ble desverre kastet i fjor. CD-ene hadde ikke klart seg spesielt bra på loftet for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-197195

Raptor husker jeg faktisk, lurte på det også, siden vi hadde det på SFO'en i barneskolen jeg gikk på. Veldig moro å se det igjen. :D

Nevertheless, jeg ser at mange ser ut til å ha gamle av disse CD'ene. Er det noen som kan evt. lage en liste over spill/software på de, eller

kansje legge de ut på Mediafire ol.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...