clarke133 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hei! Jeg bestilte to små dingsebumser fra modnet.no til mobilen min på tirsdag. Her valgte jeg A-prioritert post som forsendelse, og det stod 1-2dager leveringstid. Fikk mail av Modnet.no på onsdags morgen at pakken var sendt, og ankomst til Tromsø skulle være enten på torsdag eller fredag. Her sitter jeg på Lørdag uten mobil og får dermed ikke tak i fetteren min for Champions League finalen. Kanskje litt utålmodig, men hva syntes dere? Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Litt utolmodig. Du skulle ha deg ny telefon, og du MÅTTE ha den før helgen, hva med å handle den i en fysisk butikk? Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Nei mobilen min funket ikke og jeg måtte kjøpe deler for å lodde noe på iPhonen min, som sansunlgivis tar kveld sanrt. EDIT: Kanskje brevet er bortkommet eller noe slikt? Endret 29. mai 2011 av zclick Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Kjøp deg en dr*tbillig m*kkatelefon et eller annet sted (fås vel til 2-300 kroner uten abonnement) så har du en reserve til neste gang du opplever noe lignende. Det kunne du imidlertid gjort nå også, i en fysisk butikk, hvis det var så viktig å få tak i fetteren din. Ellers kunne du sikkert lånt en eller annens telefon? Selv har jeg en av mine eldre telefoner liggende pent innpakket i originalesken, så kan jeg bruke den om min nåværende sier takk for seg. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Ja, skal gjøres til neste gang, har fikset det nå. Men lurer på om brevet kan være bortkommet eller noe lsikt? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Bare fordi du ikke har motatt det innen forventet leveringstid, betyr ikke at det er borte. Dukker nok opp i starten av neste uke Lenke til kommentar
wacz Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hmm, syns nOk du er litt utolmodig, ja... Du bør alltid plusse på minst en eller to dager på maks leveringstid. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Nettbutikkene skriver ofte at de har sendt varen, men de har ofte da kun tatt varen ut av lager, pakket og klargjort for sending. Ofte samler de opp litt varer før det blir levert til Posten. Jeg tipper at varen ble levert til Posten på torsdag og rakk ikke frem til Tromsø før på fredag. Og da hadde postmannen kanskje allerede gått ruten sin. Posten leverer ikke ut post på lørdager. Jeg tipper trådstarter har fått varen sin nå Endret 31. mai 2011 av Bond007 Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 De leverer vel post på lørdager fortsatt? Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Ja fikk varen på mandagen Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 De leverer vel post på lørdager fortsatt? Jeg har ikke fått post på lørdager på flere år, men muligens det er forskjellige lokale rutiner. Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg måtte sjekke på posten.no etter forrige innlegget mitt, og der står det at de leverer mandag-lørdag. Imidlertid får jeg også lite brev på lørdager, men reklamen får jeg (og ja, det er postbudet som kommer med reklamen). Så postbudet kjører runden på lørdager her i alle fall. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Litt utolmodig. Du skulle ha deg ny telefon, og du MÅTTE ha den før helgen, hva med å handle den i en fysisk butikk? Hva med at folk har forskjellige preferanser og Posten må holde på løftene sine? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hva med at folk har forskjellige preferanser og Posten må holde på løftene sine? Har man levd noen år, og sendt eller mottatt noen pakker i løpet av levetiden, så vet man at Posten ikke alltid holder det de lover. Da hjelper det lite å si at "jammen de må holde på løftene sine"... Det hjelper ikke mye. Det er derfor noe man må ta med i betraktningen om det er noe man absolutt må ha veldig raskt. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 De leverer vel post på lørdager fortsatt? Jeg har ikke fått post på lørdager på flere år, men muligens det er forskjellige lokale rutiner. Det har de ikke lov til å ha... Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hva med at folk har forskjellige preferanser og Posten må holde på løftene sine? Har man levd noen år, og sendt eller mottatt noen pakker i løpet av levetiden, så vet man at Posten ikke alltid holder det de lover. Da hjelper det lite å si at "jammen de må holde på løftene sine"... Det hjelper ikke mye. Det er derfor noe man må ta med i betraktningen om det er noe man absolutt må ha veldig raskt. Da bør de ihvertfall slutte å ta ekstra betalt for at folk begynner A-pri. 6 dager etter bestilling, jeg pleier å få ting i posten ca 3-4 dager etter bestilling ved vanlige norgespakker ol.. MEN, det kan også hende at det er forhandleren som brukte et par dager på å sende fra seg pakken. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå