Gå til innhold

Posten, A-prioritert post? Meg i r***

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg bestilte to små dingsebumser fra modnet.no til mobilen min på tirsdag. Her valgte jeg A-prioritert post som forsendelse, og det stod 1-2dager leveringstid. Fikk mail av Modnet.no på onsdags morgen at pakken var sendt, og ankomst til Tromsø skulle være enten på torsdag eller fredag. Her sitter jeg på Lørdag uten mobil og får dermed ikke tak i fetteren min for Champions League finalen. Kanskje litt utålmodig, men hva syntes dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp deg en dr*tbillig m*kkatelefon et eller annet sted (fås vel til 2-300 kroner uten abonnement) så har du en reserve til neste gang du opplever noe lignende. Det kunne du imidlertid gjort nå også, i en fysisk butikk, hvis det var så viktig å få tak i fetteren din.

Ellers kunne du sikkert lånt en eller annens telefon?

Selv har jeg en av mine eldre telefoner liggende pent innpakket i originalesken, så kan jeg bruke den om min nåværende sier takk for seg.

Lenke til kommentar

Nettbutikkene skriver ofte at de har sendt varen, men de har ofte da kun tatt varen ut av lager, pakket og klargjort for sending. Ofte samler de opp litt varer før det blir levert til Posten.

Jeg tipper at varen ble levert til Posten på torsdag og rakk ikke frem til Tromsø før på fredag. Og da hadde postmannen kanskje allerede gått ruten sin.

Posten leverer ikke ut post på lørdager.

Jeg tipper trådstarter har fått varen sin nå :cool:

Endret av Bond007
Lenke til kommentar

Jeg måtte sjekke på posten.no etter forrige innlegget mitt, og der står det at de leverer mandag-lørdag.

Imidlertid får jeg også lite brev på lørdager, men reklamen får jeg ;)

(og ja, det er postbudet som kommer med reklamen). Så postbudet kjører runden på lørdager her i alle fall.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva med at folk har forskjellige preferanser og Posten må holde på løftene sine?

Har man levd noen år, og sendt eller mottatt noen pakker i løpet av levetiden, så vet man at Posten ikke alltid holder det de lover. Da hjelper det lite å si at "jammen de må holde på løftene sine"... Det hjelper ikke mye.

Det er derfor noe man må ta med i betraktningen om det er noe man absolutt må ha veldig raskt.

Lenke til kommentar

Hva med at folk har forskjellige preferanser og Posten må holde på løftene sine?

Har man levd noen år, og sendt eller mottatt noen pakker i løpet av levetiden, så vet man at Posten ikke alltid holder det de lover. Da hjelper det lite å si at "jammen de må holde på løftene sine"... Det hjelper ikke mye.

Det er derfor noe man må ta med i betraktningen om det er noe man absolutt må ha veldig raskt.

Da bør de ihvertfall slutte å ta ekstra betalt for at folk begynner A-pri.

6 dager etter bestilling, jeg pleier å få ting i posten ca 3-4 dager etter bestilling ved vanlige norgespakker ol..

MEN, det kan også hende at det er forhandleren som brukte et par dager på å sende fra seg pakken.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...