RandiA Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Her var visst alle motiver oppbrukt, så de fleste av mine kommer i reprise: Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Det var som sagt hyggelig å möte dere igjen! Den andre tråden döde visst etter at jeg postet mine bilder , men jeg tar risken og poster noen fra folkemuseet også: Endret 31. mai 2011 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Flotte bilder, Helena, med duse farger..."dog den" ? Jeg blir ikke ferdig med mine Tøyen på en stund enda. Har gjort ferdig 27. og 28. nå så har jeg 29., 30, igjen...og tok faktisk noen spesielle av My Angel i dag...burde være ferdig med bilde-redigering før Juni-fest, men blir nok ikke det. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Takk Randi! Liker dine også, spesielt det med de röde löven mot gul vegg. Skrev först "dog", men kom sen på at det heter "döde" på norsk. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Takk Randi! Liker dine også, spesielt det med de röde löven mot gul vegg. Skrev först "dog", men kom sen på at det heter "döde" på norsk. Jeg vet hva "dog" betyr, Helena...men forstod ikke riktig innholdet likevel.... Resten av bildene mine fra Bygdøy ligger på Flickr Endret 31. mai 2011 av RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Da har jeg blogget Akam-treffet på Bygdøy også, det gikk litt kjapt for seg så det er sikkert mye slurvefeil. Og her var Helena og min lille Photo-Walk sist fredag. Ingen som kjenner til de nye statuene på Karl Johan da? Da har jeg igjen å legge ut bilder fra Søndags-treffet i Tøyen botaniske....skal se hva jeg får gjort i nærmeste dager. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Mye bra fra dere to også. - Randi: Likte godt din komposisjon av hele sparebanken. Også det bildet fra siden av den mot høyre var flott. Jeg ville dog kroppet bort bygningene på andre siden av gata, til høyre i bildet. Vinduet fra bindingsverksbygningen fallt også godt i smak - Helena: Dørene fra bindingsverksbygningen er helt etter min smak. Det samme gjelder også den rustne døren fra Generalitetsgården. Den gamle ølkassa ble også veldig flott. Takk for et hyggelig treff til dere alle. Vi får satse på at anledningen byr seg igjen snart Endret 3. juni 2011 av Andreasfe Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Det var da hyggelig, Andreasfe, at noen tar seg tid til å kommentere bildene...vi burde vel prøve å få tid til det når vi har lastet opp fangsten fra et treff. Føler at jeg burde vært flinkere til det. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Føler at jeg burde vært flinkere til det. Du er da blant de virkelig flinke til det? Jeg "fikk for dårlig tid" før turen til København, men nå har jeg bedre tid. @RandiA: Jeg likte spesielt ditt bilde av tunet med den lille rød stuen med "vannstandsmerker" på hjørnene. Det var ikke for å måle vannstand, var det vel?? Og så liker jeg bensinstasjonen, husker det var endel sånne da jeg var liten... Og den blomsten til sist, nydelig! Den er så kjent, men jeg kommer ikke på hva det er? @Helena: Syntes bildet av den blå benken i hjørnet med villvinen ble vakkert, og det grønne dørparet i bindingsverkshuset. Også de flotte herrene rundt tigeren da, stilig! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Takk kaian, er det vannstandsmerker ja...vi kan kalle det det. Blomsten er en spireabusk, den ligner veldig Bjarkøyspirea så jeg har kalt den det. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Takk Andreas og Kai! Trodde jeg hadde kommentert deres bilder, men det var visst i den andre tråden. Fikk masser å gjöre og glemte dessverre denne tråden. Kanskje gjör jeg det en annen dag. Mange flotte bilder var det i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå