NeEeO Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hei, jeg hadde tenkt å se på pirates of the carribean 4(nyeste) på kino. Men det ser ut som om de fleste aviser har gitt dem 2ere og 3ere, etter å hå lest noen av anmeldelsene , var det vannskelig å skjønne alt . Men kan noen forklare meg hvorfor den har fått så lav karakter? Burd ejeg ikke se den da? er den ikke spennendene? Terningkast 2 Aftenposten Terningkast 3 Dagbladet Terningkast 3 Dagsavisen Terningkast 3 VG Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Ikke rart, den sugde jo. Det eneste positive var de pene havfruene. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 jeg så filmen igår, og filmen er ikke særlig bra. hele atmosfæren jeg forbinder med Pirates er så og si borte. Ian McShane rolle som Svarteskjegg var tam og kjedelig, og forholdet mellom Cruz og Depp ble aldri interresant. hvis du vil se filmen, så ser du på filmen, men ikke forvent noe spektakulær film som man husker i lang tid framover. Lenke til kommentar
MissVereide Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Spennende er nok ikke det riktige ordet, nei. Hvis du er hodestups forelsket i Depp, eller blir tilfredsstilt bare av synet av Cruz, så er det lite å klage på, selv om forholdet dem i mellom er mer eller mindre skuffende. Gode skuespillere, men handlingen blir aldri helt det store. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Synes nå Cruz fikk en ganske liten rolle i filmen, så om du går på kino bare for å se henne blir du skuffa. Det virker som om hun bare er hyret inn for å trekke mannlig publikum... Havfruene derimot... Og den lille kjærlighetshistorien... Men mye kunne nok ha blitt gjort bedre med historien, det er av og til litt søkt hvorfor de gjør slik og slik... Alt i alt ville jeg ha gitt filmen en 4'er, den er underholdende, men mangler sjelen fra de tre første filmene og de artige sidekickene... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Typisk anmeldere som anmelder ting de ikke er i målgruppen for. Superknall film. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Til sin bruk er nok filmen god. At den ikkje får gode karakterar i avisene kjem neppe som noko sjokk. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ikke stol på anmeldelser fra folk som enten hater konseptet av prinsipp, eller rett og slett ikke greier å skjønne seg på historien. Anmelderne er svært sjeldent i filmenes målgruppe. Se den selv og dann deg opp din egen mening. 3 Lenke til kommentar
noobeknife Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Syntes filmen gikk an til en grad, men den manglet Orlando Bloom og Keira Knightley, derfor syntes jeg den ble litt tam... Hadde forventet at Orlando bare kommer å hjelper jack å ta ett skip eller to, men neida... Men for alldel se filmen! men ang anmeldelser så ikke ta d så veldig serriøst, har sett flere filmer som har fått både bra og dårlige terningkast, flere ganger har det hendt at det er det helt motsatte ! Lenke til kommentar
ennj Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Les en anmeldelse av den tredje filmen; brorparten av de positive er også surmaga på et vis. Det er tøft å rakke ned på/klø seg i hodet over anmeldere, men de kan ikke anmelde filmen for noen andre enn seg selv. I så fall ville de blitt uberegnelige. Løsningen er å finne seg en anmelder man stort sett er enig med, eller lese nøyaktig hva kritikken går ut på og bedømme om du vil plages av det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Når folk har sett dei tre første filmane må dei vel kunne anta kva som møter dei i film nummer fire, uavhengig av kva anmeldarane seier? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Nja, jeg vil si jeg ble litt skuffet over filmen. Først og fremst så det ut som ingen egentlig viste hvofor de gjorde det de gjorde, eller hvor de overhode skulle. For min del virket det som regisøren hadde bassert 99% av filmens tyngde på Johnny Depps fremføring og ikke brydd seg for mye om det resterende. Jeg syntes de 3 første filmene var helt greie underholdnings filmer, ikke noe sofistikert eller noe, bare helt grei underholdning. Det syntes jeg ikke a "On stranger Tides" klarte noe særlig. Hjelper ikke med kjente skuespillere og høyt budsjett hvis underholdningen forsvinner. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 What!? Ikke noe Orlando Bloom? 1 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Bump * er det noen flere som syns den er dårlig? eller hva ? Ser ut som om alle syns den er dårlig..etter å ha sett trialern , så så den ganske kul ut? gjorde den ikke? http://www.youtube.com/watch?v=nV8t10hJ6sU&feature=player_embedded#at=103 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 HVIS DU LIKER PIRATES OF THE CARRIBEAN SÅ VIL DU LIKE DENNE FILMEN HVIS DU IKKE LIKER DEN TYPEN FILM SÅ VIL DU IKKE LIKE DEN Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 HVIS DU LIKER PIRATES OF THE CARRIBEAN SÅ VIL DU LIKE DENNE FILMEN HVIS DU IKKE LIKER DEN TYPEN FILM SÅ VIL DU IKKE LIKE DEN Tull og tøys. Det er fire PotC-filmer, og bare den første er verdt å se. 1 Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 HVIS DU LIKER PIRATES OF THE CARRIBEAN SÅ VIL DU LIKE DENNE FILMEN HVIS DU IKKE LIKER DEN TYPEN FILM SÅ VIL DU IKKE LIKE DEN Tull og tøys. Det er fire PotC-filmer, og bare den første er verdt å se. Syns alle de tre første er fantasistke. Den fjerde er bra, men ikke så bra som de andre. Anbefales hvis du er fan av de første 1 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 HVIS DU LIKER PIRATES OF THE CARRIBEAN SÅ VIL DU LIKE DENNE FILMEN HVIS DU IKKE LIKER DEN TYPEN FILM SÅ VIL DU IKKE LIKE DEN Tull og tøys. Det er fire PotC-filmer, og bare den første er verdt å se. Sannheten. Siste filmen er for mye Jack Sparrow (en herlig karakter, men fungerer ikke som protagonist), sørpete dårlig historie og svært varierende humor. Den første var veldig morsom og gøy adventurefilm, etterhvert så ble det bare dummere og dummere, der slapstick, vitser og random events erstatter en god historie. Så 3ern for ikke lenge siden og kampen i whirlpoolen var noe av det dummere jeg har sett. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 HVIS DU LIKER PIRATES OF THE CARRIBEAN SÅ VIL DU LIKE DENNE FILMEN HVIS DU IKKE LIKER DEN TYPEN FILM SÅ VIL DU IKKE LIKE DEN Tull og tøys. Det er fire PotC-filmer, og bare den første er verdt å se. Takk for å bekrefte poenget mitt. Du liker ikke Potc serien og derfor vil du ikke like 4ern heller. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Så argumentet ditt er "hvis du liker absolutt alle PotC-filmer, uavhengig av kvalitet, vil du like denne PotC-filmen"? Solid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå