Gå til innhold

Pirates of the carribean fikk bare 2/3 !? Skl jeg ikke se den på kino allikevel?

NeEeO

Anbefalte innlegg

Hei, jeg hadde tenkt å se på pirates of the carribean 4(nyeste) på kino.

Men det ser ut som om de fleste aviser har gitt dem 2ere og 3ere, etter å hå lest noen av anmeldelsene , var det vannskelig å skjønne alt . Men kan noen forklare meg hvorfor den har fått så lav karakter? Burd ejeg ikke se den da? er den ikke spennendene?

Terningkast 2 Aftenposten

Terningkast 3 Dagbladet

Terningkast 3 Dagsavisen

Terningkast 3 VG

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg så filmen igår, og filmen er ikke særlig bra. hele atmosfæren jeg forbinder med Pirates er så og si borte. Ian McShane rolle som Svarteskjegg var tam og kjedelig, og forholdet mellom Cruz og Depp ble aldri interresant. hvis du vil se filmen, så ser du på filmen, men ikke forvent noe spektakulær film som man husker i lang tid framover.

Lenke til kommentar

Spennende er nok ikke det riktige ordet, nei.

Hvis du er hodestups forelsket i Depp, eller blir tilfredsstilt bare av synet av Cruz, så er det lite å klage på, selv om forholdet dem i mellom er mer eller mindre skuffende.

Gode skuespillere, men handlingen blir aldri helt det store.

Lenke til kommentar

Synes nå Cruz fikk en ganske liten rolle i filmen, så om du går på kino bare for å se henne blir du skuffa. Det virker som om hun bare er hyret inn for å trekke mannlig publikum...

Havfruene derimot... :love: Og den lille kjærlighetshistorien... :D

Men mye kunne nok ha blitt gjort bedre med historien, det er av og til litt søkt hvorfor de gjør slik og slik... :(

Alt i alt ville jeg ha gitt filmen en 4'er, den er underholdende, men mangler sjelen fra de tre første filmene og de artige sidekickene... :(

Lenke til kommentar

Ikke stol på anmeldelser fra folk som enten hater konseptet av prinsipp, eller rett og slett ikke greier å skjønne seg på historien. Anmelderne er svært sjeldent i filmenes målgruppe. Se den selv og dann deg opp din egen mening.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Syntes filmen gikk an til en grad, men den manglet Orlando Bloom og Keira Knightley, derfor syntes jeg den ble litt tam... Hadde forventet at Orlando bare kommer å hjelper jack å ta ett skip eller to, men neida... Men for alldel se filmen! :thumbup:

men ang anmeldelser så ikke ta d så veldig serriøst, har sett flere filmer som har fått både bra og dårlige terningkast, flere ganger har det hendt at det er det helt motsatte !

Lenke til kommentar

Les en anmeldelse av den tredje filmen; brorparten av de positive er også surmaga på et vis. Det er tøft å rakke ned på/klø seg i hodet over anmeldere, men de kan ikke anmelde filmen for noen andre enn seg selv. I så fall ville de blitt uberegnelige. Løsningen er å finne seg en anmelder man stort sett er enig med, eller lese nøyaktig hva kritikken går ut på og bedømme om du vil plages av det.

Lenke til kommentar

Nja, jeg vil si jeg ble litt skuffet over filmen. Først og fremst så det ut som ingen egentlig viste hvofor de gjorde det de gjorde, eller hvor de overhode skulle. For min del virket det som regisøren hadde bassert 99% av filmens tyngde på Johnny Depps fremføring og ikke brydd seg for mye om det resterende.

Jeg syntes de 3 første filmene var helt greie underholdnings filmer, ikke noe sofistikert eller noe, bare helt grei underholdning. Det syntes jeg ikke a "On stranger Tides" klarte noe særlig.

Hjelper ikke med kjente skuespillere og høyt budsjett hvis underholdningen forsvinner.

Lenke til kommentar

HVIS DU LIKER PIRATES OF THE CARRIBEAN SÅ VIL DU LIKE DENNE FILMEN HVIS DU IKKE LIKER DEN TYPEN FILM SÅ VIL DU IKKE LIKE DEN

Tull og tøys. Det er fire PotC-filmer, og bare den første er verdt å se.

Syns alle de tre første er fantasistke.

Den fjerde er bra, men ikke så bra som de andre. Anbefales hvis du er fan av de første ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

HVIS DU LIKER PIRATES OF THE CARRIBEAN SÅ VIL DU LIKE DENNE FILMEN HVIS DU IKKE LIKER DEN TYPEN FILM SÅ VIL DU IKKE LIKE DEN

Sannheten.

Siste filmen er for mye Jack Sparrow (en herlig karakter, men fungerer ikke som protagonist), sørpete dårlig historie og svært varierende humor. Den første var veldig morsom og gøy adventurefilm, etterhvert så ble det bare dummere og dummere, der slapstick, vitser og random events erstatter en god historie. Så 3ern for ikke lenge siden og kampen i whirlpoolen var noe av det dummere jeg har sett.

Lenke til kommentar

Takk for å bekrefte poenget mitt. Du liker ikke Potc serien og derfor vil du ikke like 4ern heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...