TMB Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Hei. Hvordan får man til slik at det eneste andre kan se om deg (hvis de ikke er venn) er profilbilde? Har sett mange som har det slik, men når jeg setter alle instillingene slik: Så ser man fremdeles den rekken med bilder under navnet, samt at man kan klikke seg inn og se alle bilder jeg er tagget i. (bilde tatt med en annen profil, med null felles venner eller nettverk) Hva må jeg gjøre for å fikse dette? Endret 28. mai 2011 av TMB Lenke til kommentar
thomit Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Du har ikke noe personvern på fjesboka, bare en illusjon av det. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Du har ikke noe personvern på fjesboka, bare en illusjon av det. Men andre folk får det jo til, så hvorfor får ikke jeg det til? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Har du endret personverninnstillingene for bildene og albumene dine? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Ja, alle står til "Kun Venner". EDIT: Bortsett fra profilbildealbumet, som også er albumet som vises.....fordi der kan man ikke endre instillinger, slik som på de andre albumene. Endret 30. mai 2011 av TMB Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Gå inn på veggen din, bilder, så et album, rediger album, og der kan du velge hvem som skal se bildene Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Gå inn på veggen din, bilder, så et album, rediger album, og der kan du velge hvem som skal se bildene Ja, alle står til "Kun Venner". Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Ja så det nå. Hmm merkelig, prøver å finne ut hvordan jeg klarte det på min egen profil Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Er det som er så rart Mange andre som har klart å fikse det, men hos meg så vises alle profilbildene og de er klikkbare, selv om jeg har satt at ingenting skal være tilgjengelig for ikke-venner i personverninstillingene Endret 30. mai 2011 av TMB Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Aha! Personvern, tilpass innstillinger. Under "ting jeg deler", klikk på Rediger personverninnstillingene for eksisterende fotoalbum og videoer. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Personvern, tilpass innstillinger. Under "ting jeg deler", klikk på Rediger personverninnstillingene for eksisterende fotoalbum og videoer. Det blir jo de samme innstillingene som når man redigerer for hvert album? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Der ja! Takk skal du ha =) Personvern, tilpass innstillinger. Under "ting jeg deler", klikk på Rediger personverninnstillingene for eksisterende fotoalbum og videoer. Det blir jo de samme innstillingene som når man redigerer for hvert album? Jo, men her kan man også endre for profilbildealbumet Endret 30. mai 2011 av TMB Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jo, men her kan man også endre for profilbildealbumet Selvsagt! Jeg var jo inne på den siden tidligere da jeg spurte om du hadde endret rettighetene for alle albumene. Jeg skulle ha nevnt hvor jeg var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå