stifa Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hey! Her er musikken jeg har laga. Litt forskjellig da, og opptaks- og spillekvaliteten varierer ettersom noen av disse er mer enn et år gamle. Jeg er hovedsaklig bassist, så gitarferdighetene er litt sånn forringa. Synth/piano og trommer er programmert. http://profile.ultimate-guitar.com/sfaune92/music/ C4C of course. Bare gi link! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hvis du er bassist hvorfor sentrerer du ikke musikken mer rundt det? Noe du kan, altså. Jeg er også bassist, og kan også spille barregrep på gitaren. Når jeg derimot skal lage et soloverk baserer jeg det selvsagt på det instrumentet jeg kan best, det mener jeg du også bør gjøre. Lenke til kommentar
stifa Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg skjønner hva du mener, og den nyere solomusikken fra meg er mer basert på bassen. Jeg har tidligere prøvd å ha en stil som er på en måte et «produkt» av innflytelseskildene mine. Takker for tipset, derimot! Skal prøve å spille ytterligere bassorientert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå