skierpk Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Skjermkortet mitt Hercules Radeon 8500 sender ikke signaler til skjermen etter at xp er lastet. Har en mistanke om at den bruker DVI utgangen, men har ikke mulighet for å koble opp skjerm på denne. Er det noen mulighet for å få "slettet" innstillingene til skjermkortet/XP? Nå sitter jeg her med en pc som jeg ikke ser noen ting som helst på, så jeg er taknemmelig for hjelp. Har rebootet i sikkermodus, men kommer ikke til disse innstillingene for visningsmodus her. På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Er det ikke noen knapper på skjermen du kan bruke, slik at den bruker den andre inngangen. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Du kan enten bytte skjermkort, få koblet skjermen til DVI porten eller prøve å koble en TV til kortet. Lenke til kommentar
klovn7 Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 kompisen min har det samme problemet! De satte opp en LCD skjerm p en litt eldre p3 pc. Skjermkortet har ikke DVI utgang(bare analog). Etter å ha lasta Windows slutter skjeremn og ta imot signaler! Hva skyldes dette? hvordan kan det fikses!? Lenke til kommentar
skierpk Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Slik ser screenen min ut! Noen som har sett de samme feilene før? Hva er problemet? Har nå fått signalet til monitoren. Det var riktig at den sendte signalene til DVI utgangen. Men, som sagt jeg har hatt problemer med artifacts den siste uken :-( [/img]http://www.stud.ntnu.no/~ostbrath/artifacts.jpg[/img] Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Prøv å slette skjermkortdriverene i Sikkerhetsmodus. REb00t Installer skjermkortdrivere på nytt. DrErling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå