grovetussen Skrevet 28. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 Hei! Jeg har pc med en ekstern harddisk med ting og tang på, litt musikk og filmer osv. Jeg bruker en mediaspiller koblet til nettverket som spiller film fra denne harddisken, og det funker fint. Men, jeg har nylig gått til anskaffelse av HTC Desire HD, og lurer på om det er en app eller noe som gir meg samme type tilgang som mediaspilleren har, så jeg kan se film/høre musikk direkte fra harddisken på pcen via wi-fi, uten å måtte koble til telefonen til pcen. Noen som vet om noe som hadde passet for meg? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 Hiver meg på denne. Bruker selv ES File Explorer som kan koble seg til Samba Shares (Windows). Men når jeg skal spille av får jeg bare spilt av i 3-4 sekunder før Videospilleren sier at det ikke støtter streaming og begynner da og nedlaste filen. Har hørt om en spiller som kunne spille av uten problemer. Prøver igjen: Får spilt av 20 sekunder før beskjeden kommer opp. Har selv Optimus 2x 2.2.2 Stock (V10b). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå