t2xg Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 har x-box noen gode fantasi spill som Gode gamle "super mario64" og "banjo kazooie"? Lenke til kommentar
Jonas Jungeldyr Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 har x-box noen gode fantasi spill som Gode gamle "super mario64" og "banjo kazooie"? Etter et par år så blir nok XBOX spill som Halo og Brute Force regnet som gode gamle fantasi spill de også. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Det finnes ett...Blink tror jeg det het. Eneste som er å utsette på det er at det går på tid. Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Du har jo også Crash Bandicoot: The Wrath Of Cortex tror jeg det heter...koster ikke så mye heller akkurat nå.. Lenke til kommentar
Dan da man Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 x-box har dårlig med fantasi spill...fantasi spilla finner du på play station å gamecube Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 takker for forslag. jeg har hørt rareware som har laget banjo kazooie ble kjøpt opp av microsoft. Om dette er sant eller ikke vet jeg ikke. Men hvis dette er sant, så håper jeg de gir ut noe lignenes banjo på x-box Lenke til kommentar
Cubal Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Joda, det er sant.. Rareware har gått over til Xbox , de holder vist på med et nytt Banjo spill også ja. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Det finnes ett...Blink tror jeg det het. Eneste som er å utsette på det er at det går på tid. Blinx the Time Sweeper heter det. Det er dårlig med fantasi-spill på xbox. Synd. Lenke til kommentar
Zeldamaster Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Xbox er ikke kjent for fantasi spill, men de har et par bra. Jeg vil anbefale deg Crash bandicot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Trodde disse spillene gikk under kategorien plattform spill jeg.. Crash Bandicoot: The Wrath Of Cortex er et bra slikt spill ja =) Syns probleme med mange nye slike spill er at de blir laget med tanke på 7åringer. Ble anbefalt Rayman3 : Hoodlum Havoc på Spiderman i Bergen (som jeg kjøpte), og syns det er litt lite fart og spenning for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Zeldamaster Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hvis du liker best fantasi spill bør du skaffe deg en Gc eller en ps2!!!!! Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Hvis du liker best fantasi spill bør du skaffe deg en Gc eller en ps2!!!!! bror min har gc. Jeg ble skuffet over det nye super mario spillet. Har enda ikke testen zelda. Jeg leste litt om det nye spillet fra folkene bak banjo kazooie som kommer til x-box. Det både såg og hørtes drit kult ut. Lenke til kommentar
Flash Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Du kan se på Ty the tasmanian tiger. Det er helt likt Mario 64 Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Tror heller du skal ta Blinx er litt mer avansert enn crash Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Prøvde Blinx her forleden, syns det gikk litt treigt, fyren går sakte osv. Fikk jo ikke sittet meg helt inn i alle deler av spillet, men syns fremdeles Crash3 er bedre siden det går raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå