Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

råtten tann?

madman88

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er først og fremst livredd tannleger, der det er en grunn til at jeg spør her og ikke vil sjekke det ut først,så tenkte om noen har opplevd lignende.

Jeg har en tann bak på oversiden av kjeven, som er ganske svart under, samt at den på siden har fått ser ut som rester av mat,etter å ha spist f,eks. Men dette går ikke vekk altså, prøvd alt,men det sitter veldig godt

Er dette et tegn på at tanna er råtten og må trekkes? for den har vell ingenting der å gjøre?

jeg prøvde til å med å legge til et bilde her: http://bildr.no/view/892351

selv om man ikke ser det så godt, så kan man se at det er mye over tanna,var baer for å vise så dere forstår meg.

jeg er virkelig redd for å trekke/borre, så liker å være forberedt når jeg skal gå til tannlegen,hvis noen kan svare meg på dette

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beste er jo tannlege.

Har selv tannlegeskrekk. Og det ble sabla dyrt.

Har trukket 2 tenner (1'e var så dårlig) andre var ikke noe vits og ha grunnet jeg kan jo ikke tygge på en gumme (dårlig selvfølgelig).

Har også en rotfylling pågang.

Smerter... Hmm. Ja. Jeg hadde faktisk litt smerter under trekkingen av andre tann. Men jeg sa i fra. Og da gav han meg bedøvelse inne i tanna antar jeg.

Det er liksom ikke smerten som etter bedøvelsen som blir værst. Men du kjenner på en måte alt som skjer. Men uten smerter.

Så ta og ring noen tannleger. Få deg en time hos en av dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...