Gå til innhold

Tips til god drikke

Anbefalte innlegg

Å gå fra svak alkohol til sterk, for så svak er ikke å anbefale, du skal bygge deg oppover ikke blande dem med hverandre.

Vet dette er offtopic men; Vet noen om det selges desperados i Norge? Smakte de i Tyskland og digga det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å gå fra svak alkohol til sterk, for så svak er ikke å anbefale, du skal bygge deg oppover ikke blande dem med hverandre.

Vet dette er offtopic men; Vet noen om det selges desperados i Norge? Smakte de i Tyskland og digga det!

Ser ikke feilen i å få i seg noe sterkt om man ikke tolerere det svake?

Meningen er jo at desto mer full du blir, desto mindre smaker ølen.

Lenke til kommentar

Med mindre du har lyst til å bli drita, hvorfor bare ikke shotte? Jeg forsto det som at personen hadde lyst til å nyte drikken, pga h*n hadde gått lei av de andre, men kan hende jeg misforsto.

Lenke til kommentar

Man lærer seg ikke å like øl ved å drikke Corona. Corona smaker jo nesten ingenting.

Trur det var heile poenget. Corona smaker øl, men ikkje så sterkt, difor ein god start om ein vil bli vant med smaken.

^Dette er grunnen. Man kan forsåvidt bytte Corona ut med Tuborg Lime Cut, men anbefaler Corona.

Med mindre du har lyst til å bli drita, hvorfor bare ikke shotte? Jeg forsto det som at personen hadde lyst til å nyte drikken, pga h*n hadde gått lei av de andre, men kan hende jeg misforsto.

Fordi TS ble anbefalt å lære å like øl. Og derfor skrev trådstarter:

Lær deg å like øl!

Dette er faktisk et av de beste svarene hittil.

Les deg opp litt her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=673652

Deretter stikker du på polet og knabber med deg noen flasker for så sette seg ut i sola for å nyte.

Hmm, ja skulle ønske jeg likte det! men går kanskje an å lære seg det ja? Hvilken type er å anbefale da? Gjerne en som ikke smaker så utpreget øl, haha

Og dermed er det vel en fin måte å lære seg å like øl på. Forminske øl smaken, forså å drikke gradvis sterkere øl.

Endret av Verbal Hologram
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...