Gå til innhold

Tips til god drikke

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ute etter noen gode tips til noe godt å drikke på fest. Er lei vodka/brus, rusbrus, cider osv. Liker dessverre ikke øl eller vin så det begrenser det jo noe. Har du feks en oppskrift på en god drink? :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Disaronno er godt!

Kan drikkes med bare isbiter i, eller blandes med cola, tranebær, appelsin juice og masse annet.

Hvis du går på hjemmesiden deres og trykker på "Today We Like" og deretter på "Find your perfect drink" kan du bla gjennom og se på mange forskjellige oppskrifter :)

Takk for tipset:) Presiserte det kanskje ikke, men siktet så klart til noe med alkohol i ja:D

Lenke til kommentar

Hei, jeg er ute etter noen gode tips til noe godt å drikke på fest. Er lei vodka/brus, rusbrus, cider osv. Liker dessverre ikke øl eller vin så det begrenser det jo noe. Har du feks en oppskrift på en god drink? :w00t:

Du sier du er lei cider, har du noengang smakt ekte cider? De aller fleste som sier de er lei cider har ikke engang drukket ekte cider. De har drukket utvannet eplesaft tilsatt sprit.

Det finnes også utallige drinker du kan bestille/lage selv.

Lenke til kommentar

Du sier du er lei cider, har du noengang smakt ekte cider? De aller fleste som sier de er lei cider har ikke engang drukket ekte cider. De har drukket utvannet eplesaft tilsatt sprit.

Det finnes også utallige drinker du kan bestille/lage selv.

Nei, har vel helt sikkert ikke det da;) Men som sagt liker ikke vin heller, og ekte cider smaker vel mer som hvitvin(?). Kom gjerne med noen forslag :D

Lenke til kommentar

Lær deg å like øl!

Dette er faktisk et av de beste svarene hittil.

Les deg opp litt her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=673652

Deretter stikker du på polet og knabber med deg noen flasker for så sette seg ut i sola for å nyte.

Hmm, ja skulle ønske jeg likte det! men går kanskje an å lære seg det ja? Hvilken type er å anbefale da? Gjerne en som ikke smaker så utpreget øl, haha

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Champagne om du har litt penger. Ellers er det alltid gøy å styrte sprit eller blande sprit med litt brus eller noe.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Høyrest kjempelurt ut. :hm:

Du tar hver shot like fort som du ville tatt en øl/cider/glass med vin eller hva du enn drikker. Da blir du like full dersom det er målet. Du kan jo også sippe sprit om du liker det... Sprit er ikke så skummelt om du bare ikke drikker for fort.

Lenke til kommentar

Har du prøvd å blande til drinker, ikke ved hjelp av brus men "ordentlige" feks. Martinis, Margeruitas, Gin tonic etc. Har du prøvd deg på noe særlig av ren sprit? Kan jo prøve litt forskjellig fra Gin, Tequila, Jägermeister etc.

Lenke til kommentar

Lær deg å like øl!

Dette er faktisk et av de beste svarene hittil.

Les deg opp litt her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=673652

Deretter stikker du på polet og knabber med deg noen flasker for så sette seg ut i sola for å nyte.

Hmm, ja skulle ønske jeg likte det! men går kanskje an å lære seg det ja? Hvilken type er å anbefale da? Gjerne en som ikke smaker så utpreget øl, haha

Gå til innkjøp av Corona

corona-3112.jpg

Ganske dyrt men beste måten å lære seg på.

- Start med 3-4 shots av vodka

- Start med å nyte ølen, senere kan du droppe ut shots, og etter det gå over til sterkere øl, om ønskelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...