Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Kildeliste til eksamen i Biologi 2 (VG3)

Anbefalte innlegg

Hei!

For noen dager siden hadde jeg eksamen i Biologi 2 (VG3)! Føler selv at den gikk ganske bra, men på slutten fikk jeg så dårlig tid at jeg rett og slett glemte å skrive opp brukte kilder. Det skal sies at jeg hadde øvd gjevnt til denne eksamenen i ca 10 dager, og at jeg derfor egentlig ikke brukte fagboka (Bi 2) i noen særlig grad i det hele tatt (jeg hadde hvert fall ingen konkrete referanser rett fra boka som jeg burde ha opplyst om). I teorien kunne jeg jo faktisk skrevet noe veldig lignende uten fagboka i det hele tatt, så mitt spørsmål er: Kan da sensor gi meg noe trekk for at jeg ikke har puttet på noen kildeliste? Sensor kan jo i utgangspunktet ikke vite om jeg i det hele tatt har tatt i bruk kilder (vi snakker jo her om en realfagseksamen)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk av kilder

Hvis du bruker kilder i besvarelsen din, skal disse alltid oppgis på en slik måte at leseren kan

finne fram til dem.

Du skal oppgi forfatter og fullstendig tittel på både lærebøker og annen litteratur. Hvis du

bruker utskrift eller sitat fra Internett, skal du oppgi nøyaktig nettadresse og nedlastingsdato

http://www.udir.no/upload/Eksamen/Videregaende/V2011/Vurderingsveiledninger/REA3002_Biologi_2_V2011_BM_vurd_veil.pdf

Lenke til kommentar

Jeg har heller ikke brukt kilder, og da er jo reglene sånn at jeg heller ikke skal oppgi noe. Så ser ikke at du skal få store problemer, så lenge du ikke har skrevet av noe. Jeg valgte oppgave 5, og da var det jo egentlig bare å grave i sitt eget hode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...