student1992 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hei! For noen dager siden hadde jeg eksamen i Biologi 2 (VG3)! Føler selv at den gikk ganske bra, men på slutten fikk jeg så dårlig tid at jeg rett og slett glemte å skrive opp brukte kilder. Det skal sies at jeg hadde øvd gjevnt til denne eksamenen i ca 10 dager, og at jeg derfor egentlig ikke brukte fagboka (Bi 2) i noen særlig grad i det hele tatt (jeg hadde hvert fall ingen konkrete referanser rett fra boka som jeg burde ha opplyst om). I teorien kunne jeg jo faktisk skrevet noe veldig lignende uten fagboka i det hele tatt, så mitt spørsmål er: Kan da sensor gi meg noe trekk for at jeg ikke har puttet på noen kildeliste? Sensor kan jo i utgangspunktet ikke vite om jeg i det hele tatt har tatt i bruk kilder (vi snakker jo her om en realfagseksamen)? Lenke til kommentar
stifa Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Siterte du boka? For da kan det gå jævlig. Jeg glemte kildeliste på kjemi2eksamen selv... Lenke til kommentar
student1992 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Siterte ikke boka nei! Brukte den kun til å lese rundt temaene jeg skrev om, så all teksten jeg leverte ble i høyeste grad selvprodusert:) å huske kildeliste er no dritt... Lenke til kommentar
stifa Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Heldigvis huska jeg den på norskeksamen Det var det mange her inne som ikke gjorde.! Lenke til kommentar
student1992 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 hehe, huska det faktisk på norskeksamen selv! Men er det noen her inne som vet hvordan sensor slår ned på glemt kildehenvisning i biologi 2? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Bruk av kilder Hvis du bruker kilder i besvarelsen din, skal disse alltid oppgis på en slik måte at leseren kan finne fram til dem. Du skal oppgi forfatter og fullstendig tittel på både lærebøker og annen litteratur. Hvis du bruker utskrift eller sitat fra Internett, skal du oppgi nøyaktig nettadresse og nedlastingsdato http://www.udir.no/upload/Eksamen/Videregaende/V2011/Vurderingsveiledninger/REA3002_Biologi_2_V2011_BM_vurd_veil.pdf Lenke til kommentar
vegvalg Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg har heller ikke brukt kilder, og da er jo reglene sånn at jeg heller ikke skal oppgi noe. Så ser ikke at du skal få store problemer, så lenge du ikke har skrevet av noe. Jeg valgte oppgave 5, og da var det jo egentlig bare å grave i sitt eget hode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå