skierpk Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Skjermkortet mitt Hercules Radeon 8500 sender ikke signaler til skjermen etter at xp er lastet. Har en mistanke om at den bruker DVI utgangen, men har ikke mulighet for å koble opp skjerm på denne. Er det noen mulighet for å få "slettet" innstillingene til skjermkortet/XP? Nå sitter jeg her med en pc som jeg ikke ser noen ting som helst på, så jeg er taknemmelig for hjelp. På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Først lager du en topic i henhold til retningslinjene, og så prøver du å boote i sikkerhetsmodus... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg