maskot Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Trenger adobe flash planer android, men det går tydeligvis ikke. Hva er alternativene? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 På min 8.9, og også på min forrige 7", forsvinner 1/3 av venstre side i facebookappen. Andre som har merket det? Lenke til kommentar
jorang Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Hva er status på ICS-rom'ene til GT 10.1 (GT-P7500) nå? Lenge siden jeg sjekket, og da virket ikke frontkameraet. Regner med det er på plass nå... Hvilken ROM er "best" - tenker da på robusthet og stabilitet Endret 3. september 2012 av jorang Lenke til kommentar
Scuirus Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hvis du sjekker litt framover i tråden vil du finne info om hvor du kan finne original ICS. Italiensk versjon for din og UK for Wi-Fi modellen, begge har norsk språk. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) slett.................. Endret 6. september 2012 av TaZ Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Noen som har funnet et godt og billig tastatur på Ebay (eller andre plasser) til tab 10.1? Må ha meg et tastatur nå, men vil se litt på mulighetene ved å kjøpe fra Ebay før jeg bruker 6-800 kr på det originale fra Samsung. PS: ikke trådløst tastatur. Endret 13. september 2012 av 2bb1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Halloen! Har et lite problem med Wi-Fi etter den siste systemoppdateringen til galaxy 2 10.1 jeg har. Pleide å kunne se på filmer på youtube uten problem tidligere, men nå logger den konstant av og på når jeg prøver å spille av videoklipp på nettet. Om noen har noen tips eller løsninger hadde jeg satt stor pris på det. Lenke til kommentar
Ruska Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Heisann. Aner ikke om dette blir rett plass å spørre men, er det noen av dere som har skjermbeskytter som kan hjelpe meg? Sliter veldig med å få den riktig på plass over høytalerne. Det blir masse luft og det er helt umulig å få pressa vekk. Det blir bare masse riper og sprekker! Har allerede bytta en beskytter pga det, og da jeg prøvde i dag med en ny, så skjer akkurat det samme. Det virker som om skjermbeskytteren er for stor, da den dekker høytalerne . Skjønner ikke hva jeg gjør galt, da jeg gjør akkurat det samme som jeg har gjort på flere mobiler og iPad før. Jeg bruker: http://www.elkjop.no/product/data/tilbehor-nettbrett/F8N705CW/belkin-galaxy-skjermbeskytter-for-nettbrett-10-1 Lenke til kommentar
hessel Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Beste skjermbeskyttere, etter min mening, leveres av Martinfields.com. Bruker skjermbeskytter derfra både på mobil og nettbrett. Lenke til kommentar
weeknd Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Noen som har funnet et godt og billig tastatur på Ebay (eller andre plasser) til tab 10.1? Må ha meg et tastatur nå, men vil se litt på mulighetene ved å kjøpe fra Ebay før jeg bruker 6-800 kr på det originale fra Samsung. PS: ikke trådløst tastatur. jeg søkte min fra kelkoo for et par uker siden og ble henvist til en dansk side som hadde tilbud på 349,- inkl. frakt Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hvilken firmware er det vi har offisielt på vår Tab 10.1? Er det Open Europe P7510XXKFC (CSC: P7510OXA) ??? Skal unroote pga jobb, og må da legge inn standard firmware. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 http://fus.nanzen.se/ har et program som skal hjelpe deg. Gjør du alt riktig så ender du opp med en md5 fil av riktig firmware som du kan flashe i Odin. Nettsiden er nede akkurat nå, men her har du programmet. Googler du litt så finner du ut hvordan du bruker det. https://dl.dropbox.com/u/23380578/CheckFusDownloader_v2.1.exe Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Takk, kikker på det. Jeg flashet P7510XXKFC (OXA - Open Europe) allerede, er akkurat ferdig. Bootloop, så må nok wipe data via recovery Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hvilket buildnummer har dere som har offisiell 10.1 Wifi Only? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Hvilken modell er det? Tror det er GT-P5110, men er ikke sikker. Sier du det så skal jeg finne fram riktig build. Edit: Det var P7510 ja http://www.sammobile.com/firmware/?page=3&model=GT-P7510&pcode=OXA&os=1&type=3#firmware Endret 25. september 2012 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Var den jeg la inn, men på den står det "Applicaties" istedenfor programmer, og den sier det ikke finnes noen OTA... mente da at 3.2 hvertfall er ute, eller? Lenke til kommentar
StureS Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Har fått lagt inn ICS 4.0.4 på min 8.9 LTE, ble veldig mye raskere enn med 3.2 :-) Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Håper 8.9 3G kommer snart. På ønskelista er ønske om å fjerne screenshotknappen og slippe det lagget når man snur taben og bildet skal følge etter. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Håper 8.9 3G kommer snart. På ønskelista er ønske om å fjerne screenshotknappen og slippe det lagget når man snur taben og bildet skal følge etter. Den står ikke på lista med det første... :-( Er dritt lei denne trege dingsen nå! Lenke til kommentar
Kukkikano Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Har fått lagt inn ICS 4.0.4 på min 8.9 LTE, ble veldig mye raskere enn med 3.2 :-) Bygynner å bli dritt lei av å vente på Samsung nå, har den med LTE selv. Hvordan og hvilken fil brukte du? brukte du denne guiden? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1901664 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå