Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden

Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er status på ICS-rom'ene til GT 10.1 (GT-P7500) nå?

Lenge siden jeg sjekket, og da virket ikke frontkameraet. Regner med det er på plass nå...

Hvilken ROM er "best" - tenker da på robusthet og stabilitet

Endret av jorang
Lenke til kommentar

Noen som har funnet et godt og billig tastatur på Ebay (eller andre plasser) til tab 10.1? :) Må ha meg et tastatur nå, men vil se litt på mulighetene ved å kjøpe fra Ebay før jeg bruker 6-800 kr på det originale fra Samsung.

PS: ikke trådløst tastatur.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Halloen!

Har et lite problem med Wi-Fi etter den siste systemoppdateringen til galaxy 2 10.1 jeg har.

Pleide å kunne se på filmer på youtube uten problem tidligere, men nå logger den konstant av og på når jeg prøver å spille av videoklipp på nettet.

Om noen har noen tips eller løsninger hadde jeg satt stor pris på det.

Lenke til kommentar

Heisann.

Aner ikke om dette blir rett plass å spørre men, er det noen av dere som har skjermbeskytter som kan hjelpe meg? Sliter veldig med å få den riktig på plass over høytalerne. Det blir masse luft og det er helt umulig å få pressa vekk. Det blir bare masse riper og sprekker! Har allerede bytta en beskytter pga det, og da jeg prøvde i dag med en ny, så skjer akkurat det samme. Det virker som om skjermbeskytteren er for stor, da den dekker høytalerne .

Skjønner ikke hva jeg gjør galt, da jeg gjør akkurat det samme som jeg har gjort på flere mobiler og iPad før.

Jeg bruker: http://www.elkjop.no/product/data/tilbehor-nettbrett/F8N705CW/belkin-galaxy-skjermbeskytter-for-nettbrett-10-1

:)

Lenke til kommentar

Noen som har funnet et godt og billig tastatur på Ebay (eller andre plasser) til tab 10.1? :) Må ha meg et tastatur nå, men vil se litt på mulighetene ved å kjøpe fra Ebay før jeg bruker 6-800 kr på det originale fra Samsung.

PS: ikke trådløst tastatur.

jeg søkte min fra kelkoo for et par uker siden og ble henvist til en dansk side som hadde tilbud på 349,- inkl. frakt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...